Reprezentanţii organizaţiilor municipale ale PSD, UDMR, PD-L, PRM, PCM, PNG-CD, Partidei Romilor, PER şi PC s-au întâlnit, ieri, la sediul PSD Oradea, pentru a discuta cu privire la modul de aplicare a afişelor electorale în cele 54 de locuri amenajate de administraţia locală. În cadrul întâlnirii s-a discutat şi un algoritm de ocupare a spaţiilor de afişaj. Astfel, pe un afişaj electoral o formaţiune politică ar trebui să apară o singură dată şi vor fi folosite patru tipuri de panotaj pentru fiecare tip de candidat în parte. S-a stabilit ca pentru candidaţii la fotoliul de primar al municipiului să fie folosite 23 de panouri publicitare, pentru candidaţii la consiliul local - 19 panouri, iar pentru candidaţii la Consiliul Judeţean Bihor şi pentru candidaţii la preşedinţia acestei instituţii - câte şase panouri. Reprezentantul PD-L a anunţat că renunţă la locurile care i-ar reveni pe afişajele electorale în favoarea celorlalte partide. Pe de altă parte, preşedintele PCM Oradea, Zatyko Gyula, s-a declarat nemulţumit de propunerea de împărţire a panourilor, deoarece formaţiunea din care face parte nu are nici candidat la fotoliul de primar, nici pentru preşedinţia CJ Bihor, ceea ce înseamnă că nu va beneficia de reclamă pe mai bine de jumătate din locurile de panotaj stabilite de administraţia publică locală.