Maternitatea Oradea - după Ouăle Gigant - Ecograf nou la secţia de naşteri
În urma celei de-a III-a ediţii a campaniei "Ouăle gigant" organizată de Complexul Comercial Lotus Oradea şi de către Fundaţia ProValoare, blocul de naşteri al Secţiei de Obstetrică-Ginecologie a Spitalului Judeţean s-a îmbogăţit cu un ecograf performant.
Costul ecografului s-a ridicat la 128.874 lei şi a fost achiziţionat cu ajutorul unor contribuabili, societăţi comerciale importante din Oradea, aceştia donând fiecare după posibilităţi anumite sume pentru ca semenii lor să aibă o viaţă mai bună. La licitaţia Ouălor Gigant, desfăşurată în luna aprilie, s-au strâns nu mai puţin de 114.000 lei, din care 32.000 lei, prin contribuţia personală a omului de afaceri Alexandru Mudura. De menţionat este şi donaţia firmei Repcon, condusă de Mircea Nistreanu, care a cumpărat cel mai scump ou participant la licitaţie, cel al firmei Dumexim, cu suma de 11.000 de lei. Diferenţa până la întregirea sumei necesare aparatului a fost asigurată de grupul de firme Lotus Center. În urmă cu 4 ani, tot la iniţiativa iniţiatorilor campaniei "Ouăle gigant", precum şi a Grupului West, prin proiectul "Copii pentru copii" a fost achiziţionat un aparat de respiraţie artificială pentru nou- născuţii din Maternitatea orădeană. Acum 3 ani, tot prin Campania "Ouăle Gigant" s-au strâns nu mai puţin de 80.000 de lei, bani care au fost donaţi Spitalului Municipal "Gavril Curteanu", pentru renovarea unei părţi a secţiei de nou-născuţi, situată la etajul 9, iar în urmă cu un an, prin acelaşi proiect se strângea suma de 70.000 de lei, pentru dotarea cu mobilier a aceleiaşi secţii din cadrul Spitalului de copii "Gavril Curteanu" din Oradea. "În cadrul Campaniei "Ouăle Gigant" de anul acesta au fost confecţionate în total 15 ouă, acestea fiind expuse timp de câteva săptămâni pe holurile centrului comercial, de către artişti, instituţii publice sau personalităţi. Ouăle au fost confecţionate din diverse materiale, de la mătăsuri fine, până la voal, plastic sau materiale de construcţie", ne-a spus Beatrice Szuhai, responsabilă de marketing a Lotus Center.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.