În aceste zile, la Centrul pentru Tineret "Lorantfy Zsuzsanna", din Oradea, un grup de studenţi medicinişti de la câteva centre universitare din ţară s-au reunit la Primul Training Naţional de Marketing. Acţiunea este organizată de Asociaţia Studenţilor Medicinişti din Oradea (ASMO). Scopul trainingului este de dezvoltare a abilităţilor de marketing ale studenţilor medicinişti din diferite centre universitare din ţară şi de creare a unei strategii comune la nivel naţional pentru dezvoltarea schimburilor de experienţe existente între aceştia şi colegii de breaslă de peste hotare. Organizatorii au lansat invitaţia de participare colegilor lor din centrele universitare Cluj-Napoca, Sibiu, Bucureşti, Iaşi, Timişoara, Craiova. ASMO este membră a Federaţiei Naţionale a Studenţilor Medicinişti, afiliată Federaţiei Internaţionale a Studenţilor la Medicină, reprezentată în 94 de ţări, de peste 1,5 milioane de studenţi. Graţie acestei colaborări, se realizează anual schimburi de experienţă, inclusiv pe linie de cercetare, între studenţii români şi cei din străinătate, pe durata unei luni, în programe de burse. În vara acestui an, şapte studenţi medicinişti din Polonia, Macedonia, Franţa, Germania s-au aflat în Oradea, iar în perioada martie - octombrie 2006, 26 de studenţi orădeni se vor deplasa în Spania, Italia, Brazilia, Ungaria şi Egipt. Potrivit reprezentantului ASMO, Ştefan Şerban, la începutul lunii decembrie a.c., studenţii medicinişti români se vor reuni la Slănic Moldova, la Adunarea Generală a federaţiei. Din asociaţia orădeană fac parte aproximativ 500 de studenţi, dintre care 50-60 se implică în mod activ în activităţile organizate.