La nivelul Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială, a fost înfințat un call center menit să îmbunătățească relația dintre instituție și beneficiar.

Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Bihor vă informează că, la nivelul Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială, a fost înființat un call center menit să îmbunătățească relația dintre instituție și beneficiar, în vederea creșterii calității serviciilor publice. Astfel, 021.93.09 este numărul unic de telefon de la care se pot afla informații despre beneficiile de asistență socială acordate de Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială prin toate agențiile teritoriale – inclusiv aceea din Bihor. Acest serviciu de call center este cu acoperire națională și a fost creat pentru a asigura o comunicare ce se dorește a fi eficientă și unitară, privind plata beneficiilor de asistență socială, dezvoltarea acestui sistem operativ de comunicare rapidă vizând îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite direct cetăţenilor, prin preluarea sesizărilor și a solicitărilor telefonice. Serviciul de tip call center a fost dezvoltat în cadrul proiectului „Politici sociale performante – strategie națională pentru implementarea performantă a politicilor familiale”.