Casa Judeţeană de Pensii Bihor aduce la cunoștința celor interesați modalitatea prin care pot beneficia de servicii publice online.

Casa Națională de Pensii Publice a pus la dispoziția cetățenilor platforma de servicii electronice care oferă o secțiune publică, cu informații destinate publicului larg, şi o secțiune privată pentru fiecare persoană, unde aceasta are posibilitatea să își creeze un cont online.

Având în vedere că în prezent Casa Judeţeană de Pensii Bihor își organizează și desfășoară în mod obligatoriu activitatea de relații cu publicul doar prin intermediul e-mailului și al telefonului, se aduce la cunoștința celor interesați modalitatea prin care aceştia pot beneficia de servicii publice online (portal).

Printr-un comunicat de presă trimis vineri, 3 aprilie, Maria Andaluzia Coraş, directorul executiv al Casei Judeţene de Pensii Bihor, şi Ioana Matei, purtătorul de cuvânt al instituţiei, anunţă că pentru crearea unui cont online, cei interesați trebuie să parcurgă etapele de creare a utilizatorului şi să îşi exprime acordul pentru condiţiile de utilizare a portalului CNPP. Acordul este considerat a fi asumat prin introducerea datelor specifice cererii de creare cont.

Pașii ce trebuie urmați sunt: se accesează site-ul www.cnpp.ro; în pagina principală, se dă click pe informația „de ce să îmi fac cont”; pentru identificarea unică a utilizatorului, este necesară completarea formularului de creare cont. Toate câmpurile marcate cu * sunt obligatorii, salvarea cererii nefiind posibilă dacă acestea nu sunt completate. Datele introduse trebuie să fie conforme cu realitatea; se introduce text (Cod CAPTCHA), iar la final, se accesează butonul de finalizare formular. După printarea și semnarea olografă, acesta se transmite pe adresa de email stagii.bihor@cnpp.ro însoțit de copia actului de identitate.

“Cererea va fi procesată şi aprobată la nivelul instituției noastre. După aprobare, datele de acces (nume utilizator şi parolă) se vor transmite solicitantului pe adresa personală de email. Se vor urma pașii indicați pentru a putea accesa informațiile din portal. Aducem la cunoștință tuturor că informațiile din carnetul de muncă scanat care se pot vizualiza au caracter informative. Asiguratul, la data îndeplinirii condițiilor de pensionare, va trebui să depună la dosarul de pensie și carnetul de muncă în original”, se menţionează în documentul transmis.