Cotele contribuţiilor la bugetul de stat
Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Bihor anunţă că, în baza Legii nr. 387/31.12.2007 - Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2008 -, se modifică cotele contribuţiilor la bugetul asigurărilor de şomaj (BAS).
Astfel, contribuţia datorată de angajatori la BAS este de 1% în perioada ianuarie - noiembrie 2008 şi de 0,5% începând cu luna decembrie. Contribuţia individuală datorată la BAS este de 0,5%, iar cea datorată de persoanele asigurate în baza contractului de asigurare este de 1,5% în perioada ianuarie - noiembrie şi de 1% în luna decembrie. Fondul de Garantare (FG) pentru plata creanţelor salariale are un aport de 0,25%. Cotele prevăzute mai sus se aplică la veniturile aferente începând cu luna ianuarie 2008, respectiv cu cele aferente lunii decembrie 2008. În acest sens, AJOFM Bihor informează angajatorii că după data de 1 februarie 2008 programul informatic va suporta modificări aferente anului 2008, conform prevederilor de mai sus.



Comentarii
Nu există nici un comentariu.