Curs de calificare în domeniul turistic
În prezent, la AJOFM Bihor se derulează proiectul intitulat „Căi de formare şi ocupare în sectorul turismului alternativ - Alter Tour" în valoare totală de 20.771.484 lei din care suma de 16.900.050 lei reprezintă asistenţă financiară nerambursabilă. Proiectul este finanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane şi se derulează pe o perioada de 3 ani (2010-2013). Solicitantul este AJOFM Olt, iar parteneri în cadrul proiectului sunt AJOFM Bihor, AJOFM Călăraşi, AJOFM Harghita, Tehnical Training Bucureşti şi Techniki Ekpedeftiki, Kentro Epagelmatikis Katartisis S.A. din Grecia. În cadrul activităţii de formare profesională, au fost finalizate, sunt in derulare şi se vor finaliza programe de calificare în meseriile de administrator pensiune turistică, lucrător în agroturism, lucrător hotelier, precum si programe de specializare şi perfecţionare pentru creşterea calităţii serviciilor oferite în sectorul turismului. Serviciile oferite în cadrul proiectului sunt gratuite, iar participanţii la programul de formare profesională care sunt şomeri neindemnizaţi vor fi beneficiari de asistenţă financiară în suma de 500 lei/lună, pentru a se putea auto-întreţine în timpul şcolarizării. „Pe 15 iunie a.c. va demara un curs de calificare în meseria de administrator pensiune turistică. Persoanele interesate, respectiv şomeri, aflaţi în evidenţa AJOFM Bihor, dispuse să îşi desfăşoare activitatea în domeniul turismului, pot solicita înscrierea la acest curs de calificare, la sediul instituţiei din Oradea, strada Transilvaniei, nr. 1-2, precum şi la punctele de lucru din Aleşd, Beiuş, Salonta, Marghita", a precizat directorul AJOFM Bihor, Doru Drăghici.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.