Direcția de Asistență Socială Oradea a revenit, de luni, 18 mai, la programul de lucru cu publicul, cu respectarea măsurilor legale în vigoare.

Astfel, programul cu publicul la DAS Oradea este următorul: luni – miercuri, între orele 7.30 – 16.30; joi, între orele 7.30 – 18.30 şi vineri, între orele 7.30 – 16.00. 

Spațiul destinat activității cu publicul a fost renovat, igienizat și dotat cu mobilier nou, adaptat noii situații, cu panou de policarbonat, atât pentru protecția cetățenilor care apelează la serviciile instituției, cât și a angajaților.

Realizarea mobilierului s-a născut din dorința creșterii calității serviciilor oferite cetățenilor și urmare a măsurilor pentru prevenirea și controlul răspândirii infecțiilor.

„Având în vedere respectul pe care această instituție îl poartă pentru cei aflați în nevoie și pentru cei care apelează la serviciile noastre, organizarea activității de relații cu publicul a fost una dintre prioritățile noastre. Sarcina mea este și aceea de a avea grijă de oamenii cu care lucrez, colegii mei, dar, în primul rând, ne dorim ca toată lumea să se simtă în siguranță și confortabil atunci când ni se adresează. Bineînțeles că adresabilitatea on-line din partea cetățenilor trebuie să fie primordială, însă, având în vedere specificul activității noastre, nu toți concetățenii noștri au această posibilitate”, declară Arina Moș, directorul executiv al Direcției de Asistență Socială Oradea.

Pentru a evita aglomerarea și pentru a putea respecta măsurile impuse de starea de alertă, trebuie să țineți cont de anumite precizări esențiale pentru prevenirea unor situații nedorite: să vă adresați Direcției de Asistență Socială Oradea, pentru depunerea documentelor, doar atunci când acest lucru nu se poate face prin e-mail, la adresa: daso@rdsor.ro; să vă informați despre documentele pe care urmează să le depuneți de pe site-ul http://www.daso-oradea.ro/, astfel încât timpul de ședere la relații cu publicul să fie limitat; accesul publicului în instituție va fi permis numai cu mască; se vor lua măsuri pentru limitarea numărului de persoane în încăperea destinată relațiilor cu publicul și se va asigura un aflux controlat al publicului în incinta acesteia; verificarea temperaturii la intrarea în incinta instituției de către personal medical; respectarea măsurilor de igienă afișate la intrarea în instituție.

„Din respect pentru beneficiarii noștri și din dorința de a intra într-o normalitate, ne dorim ca întreaga organizare a Serviciului Relații cu Publicul și Evaluare Inițială să fie de bun augur, atât pentru cetățeni, cât și pentru personalul acestuia”, menţionează Arina Moş.