Cea de-a VII-a ediție a acțiunii caritabile „Oradea donează o pâine” a avut loc joi, 25 iulie, scopul organizatorilor fiind de a oferi minimul existențial, o pâine, unei persoane care chiar are nevoie de ea.

Joi, 25 iulie, s-a desfășurat, la Oradea, cea de-a VII-a ediție a acțiunii caritabile „Oradea donează o pâine”. Și această ediție s-a înscris în nota generozității și empatiei socio-umane a celor precedente, privind persoanele cu posibilități financiare reduse. Intervalul orar de colectare a pâinilor în oraș a fost 16.00-18.00. La această ediție, punctele de distribuire a pâinii au fost: Piața Rogerius, Piața Decebal, Oradea Plaza, Bisericuță (Nufărul) și Arena Antonio Alexe (stația de autobuz).

„În urma ediției cu numărul 7 „Oradea donează o pâine”, din data de 25 iulie, cu ajutorul dumneavoastră, al oamenilor cu suflet mare, am reușit să ajutăm, din nou, comunitatea din Dumbrava, coordonată de Viorel Pașca, unde au ajuns cele 300 de pâini rămase la finalul celor două ore”, anunță Ana-Maria Cania, organizator al evenimentului. Această acțiune caritabilă se desfășoară lunar, după un program bine stabilit și cu toate aprobările necesare.

„Vă mulțumim fiecăruia în parte pentru efortul depus, atât material, cât și sufletește, conștienți fiind că fiecare a oferit din puținul lui pentru a ajuta comunitatea orădeană și, totodată, cele 400 de sufletele aflate la Dumbrava, sub grija îngerului minunat lăsat pe acest pământ, domnul Viorel Pașca împreună cu soția și copiii dânsului. Aceștia oferă o rază de soare, o speranță la viață, susținere și o vorbă bună. Împreună, putem lăsa în urma noastră o lume mai bună!”, a adăugat Ana-Maria Cania.

Echipa de proiect a ținut să aducă mulțumiri orădenilor pentru susținere și pentru faptul că în fiecare ediție tot mai multe persoane le sunt alături, într-un fel sau altul.

Cei care doresc să se implice cât mai mult în acest proiect o pot face și ca voluntari, timp de două ore, transmițând această intenție în scris, pe adresa de e-mail: oradeadoneazaopaine@yahoo.com sau pe pagina de facebook a evenimentului.