Orădenii pot reclama calitatea apei potabile la DSP Bihor
Direcţia de Sănătate Publică Bihor anunţă că orice neregulă depistată la calitatea apei potabile poate fi reclamată inspectorilor sanitari. Într-un comunicat transmis de reprezentanţii DSP Bihor se arată că "din cauza căderilor de tensiune provocate de SC Electrica în 10 martie, a fost deteriorată calitatea apei potabile în reţeaua de distribuţie a oraşului". Din acest considerent, inspectorii sanitari informează că "pentru prevenirea riscurilor legate de utilizarea apei care nu îndeplineşte condiţii de potabilitate, pe parcursul perioadei de sistare a furnizării acesteia, populaţia va trebui să îşi asigure rezervele de apă, folosind pentru consum şi uz casnic numai apă potabilă din surse sigure, autorizate sanitar. În cazul în care, la reluarea furnizării apei, orădenii vor sesiza deficienţe privind calitatea precum culoare, gust sau miros neplăcute vor informa de urgenţă Direcţia de Sănătate Publică Bihor". Reclamaţiilor pot fi făcute la numere de telefon: 0259/ 434.565, între orele 8.00 şi 16.00 sau la 0259/ 415.521, în intervalul orar 16.00 - 8.00. Reprezentanţii DSP Bihor mai precizează că agenţii economici afectaţi sunt obligaţi să utilizeze în procesele tehnologice numai apă potabilă, suficientă desfăşurării activităţii. În caz contrar vor fi nevoiţi să îşi sisteze activitatea până la reluarea furnizării de apă potabilă.
Unde putem reclama faptul ca, pe strada Italiana, in fiecare zi apa calda e galbena?
Masura este foarte bine venita. Dar se vor lua masuri impotriva celor care ne polueaza apa potabila? Cum vom afla care sunt?