Registrul electronic de evidență a zilierilor - Aplicaţia mobilă Inspecţia Muncii
A fost lansată aplicația mobilă denumită „Inspecția Muncii”, ca instrument de lucru util angajatorilor care folosesc zilieri în activitatea pe care o desfășoară.
Ca urmare a înființării, începând cu data de 20 decembrie 2019, a Registrului electronic de evidență a zilierilor, ca modalitate de transmitere a datelor privind evidența zilierilor, Inspecția Muncii pune la dispoziția beneficiarilor o aplicație mobilă, care va putea fi utilizată de către toți angajatorii care folosesc ca forță de muncă zilieri, în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2011 privind exercitarea unor activități cu caracter ocazional desfășurate de zilieri, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
De menționat că beneficiarul/utilizatorul are obligația să înfiinţeze, să completeze şi să transmită Registrul electronic de evidenţă a zilierilor conform metodologiei şi modelului ce urmează a fi stabilite în termenul legal prevăzut de 60 de zile, prin ordinul ministrului muncii şi protecției sociale, să înregistreze, în Registrul electronic de evidenţă a zilierilor, toţi zilierii cu care exercită activităţi cu caracter ocazional, să transmită registrul electronic, zilnic, înainte de începerea activităţii de către fiecare persoană care urmează să se afle într-un raport de muncă cu beneficiarul.
Toate informațiile necesare unui utilizator al aplicației mobile „Inspecția Muncii” se vor putea obține accesând site-ul Inspecției Muncii, www.inspectiamuncii.ro. De asemenea, se recomandă tuturor utilizatorilor acestei aplicații să parcurgă, în întregime, Manualul de utilizare precum și Termenii și Condițiile de utilizare a aplicației.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.