Primăria municipiului Oradea anunţă cetăţenii care doresc să facă propuneri, sugestii sau reclamaţii legate de activitatea instituţiei că rubrica Sugestii de pe pagina principală a site-ului www.oradea.ro a suferit îmbunătăţiri. Prin aplicaţia Sugestii se pot depune cereri on-line de informaţii publice sau petiţii, care intră în competenţa Primăriei municipiului Oradea. Rubrica Sugestii este disponibilă oricând (24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână). Pentru a depune o cerere sau o petiţie, cetăţeanul trebuie să completeze formularul afişat, urmând să îi vină pe adresa de e-mail scrisă în formular un e-mail prin care trebuie să confirme sugestia sa. În continuare, cetăţeanului i se va comunica prin email dacă cererea este validă, primind, în acelaşi timp, în format electronic, numărul de înregistrare a cererii sau a petiţiei sale. Ulterior, va mai primi un email cu raspunsul la petiţia sau reclamaţia sa. Petentul poate să verifice starea cererii depuse numai dacă a introdus CNP-ul corect.