Decizie bizară luată de către conducerea administrativă a FC Bihor Oradea în ceea ce privește audiența pentru meciurile din Cupa României. Astfel celor aproximativ 1600 de abonați le este interzis accesul în stadion în baza abonamentului pentru această competiție, fiecare dintre ei, dacă dorește, fiind nevoit să își achiziționeze bilet de intrare.

Orașul Oradea mai are o echipă sportivă care generează audiență la nivel de mii de suporteri și aceasta este cea de baschet masculin. Conducerea Clubului Sportiv Municipal, de care aparține acea echipă, a decis că abonații, cei mai fideli suporteri ai echipei, merită o atenție sporită și din acest motiv accesul lor la meciurile formației pregătite de către Cristian Achim nu doar că este permis la meciurile de campionat ci și la partidele susținute acasă în Cupa României și chiar în cupele europene. Așadar o abordare complet diferită față de cei de la FC Bihor a căror strategie pe termen scurt pare a fi maximizarea profitului. Varianta ideală din punctul nostru de vedere ar fi fost ca spectatorii să fie lăsați să vină într-un număr cât maimare alături de roș-albaștri la începutul unui drum în Liga a II-a care nu este tocmai ușor. Abia la momentul în care situația se va așeza, abia atunci, când se va fi creat acea comunitate despre care vorbea directorul sportiv Stelian Farcău, abia atunci ar fi fost ideal să se vină cu abordări de marketing de acest gen.

20% din încasări merg către un caz umanitar

În același timp trebuie lăudat gestul de a dona 20% din încasările de la meciul de mâine cu CSM Reșița, din Cupa României, către micuțul Rareș Alexandru, un copil de 6 ani cu probleme medicale care are nevoie de o operație costisitoare.