În fiecare zi de miercuri producătorii agricoli orădeni pot solicita actele de care au nevoie de la Primăria Oradea, pentru a-şi putea vinde în condiţii legale produsele.

Municipalitatea orădeană anunță că, urmare a stării de urgență instituită prin Decretul Prezidențial nr. 195/2020, generată de pandemia de coronavirus, producătorii agricoli pot solicita, în fiecare zi de miercuri, eliberarea atestatului de producător, a carnetelor de comercializare, respectiv completarea carnetelor de comercializare pe care le dețin, după caz.
„Solicitările privind completarea, respectiv eliberarea acestora se pot formula, în zilele de miercuri, între orele 9.00–15.00, în Sala Ghişeelor de la Primăria Municipiului Oradea, la ghișeul 19, cu mențiunea că cererea tipizată se va înmâna la acest ghișeu, iar producătorul agricol are obligația plății taxelor instituite potrivit capitolului V din HCL nr. 915/2019 privind stabilirea impozitelor, taxelor și tarifelor locale pentru anul 2020, acestea fiind în cuantum de 20 lei pentru completarea carnetelor de comercializare, de 70 de lei pentru eliberarea unui nou carnet de comercializare și de 80 lei pentru eliberarea atestatului de producător, după caz”, precizează Primăria Oradea.
Carnetul de producător și atestatul de producător vor putea fi ridicate de către producătorii agricoli sau soțul/soția acestuia respectiv rude/afini până la gradul doi de rudenie, în zilele de luni, între orele 9.00–15.00, de la Primăria Municipiului Oradea, solicitând în acest sens informații la poarta instituției.