O nouă modalitate de comunicare la Registrul Auto Român - Chatbotul RAReș
Cetăţenii pot accesa informații tehnice, pot afla când expiră inspecţia tehnică periodică a autoturismelor sau cum să se programeze într-o reprezentanţă, via Chatbotul RAReș, disponibil pe site-ul Registrului Auto Român.
Utilizatorii vor putea verifica rapid când expiră inspecția tehnică periodică a mașinii sau cum trebuie să procedeze dacă au pierdut cartea de identitate a vehiculului dar şi cum să obțină o programare într-o reprezentanță. „De acum poți vorbi și cu RAReș, noul nostru coleg virtual care a fost creat pentru a răspunde întrebărilor voastre 24 de ore din 24 pe site-ul Registrului Auto Român (www.rarom.ro)”, se arată într-o informare transmisă de RAR.
Chatbotul RAReș a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar și prietenos, pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informații și de a înțelege limbajul natural uman. Pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii, RARes va învăța continuu din aceste schimburi de informații și va fi mai performant și mai precis în furnizarea de răspunsuri și soluții personalizate. „Cu ajutorul lui RAReș simplificăm accesul la informațiile despre serviciile și procedurile Registrului Auto Român, fie că accesați site-ul de pe un computer de birou sau de pe un smartphone. Vă invităm pe www.rarom.ro să-l cunoașteți pe RAReș”, se mai arată în informarea RAR.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.