Primăria Municipiului Oradea anunță începerea procedurii de preluare a dosarelor în vederea prelungirii valabilității autorizațiilor taxi şi vizarea autorizațiilor de transport pentru efectuarea serviciului de transport local în regim de taxi.

 

Autorizația taxi deținută pentru un autovehicul se va prelungi, la cerere, pentru 5 ani, cu menținerea obligatorie a aceluiași număr de ordine. Autovehiculul trebuie să fie deținut cu titlu de proprietate sau în temeiul unui contract de leasing şi să aibă o vechime de maximum 10 ani de la data fabricației.

Dosarele se vor prelua în perioada 2 septembrie – 4 octombrie, la ghișeele Serviciului de Relații cu Publicul din Sala Ghișeelor, conform programării. Perioadă de predare a dosarelor   Transportatori autorizați a căror denumire începe cu literele: A până la B, din 2 până pe 6 septembrie, C până la J, 9-13 septembrie, K până la O 16-20 septembrie, P până la S, 23-27 septembrie și T până la Z 30 septembrie-4 octombrie 2024.  

Formularele necesare pot fi obținute de la ghișeul 20 din Sala Ghișeelor sau pot fi descărcate online de pe site-ul primăriei. În baza documentelor depuse, Autoritatea de Autorizare va elibera autorizațiile de transport vizate, noile autorizații taxi, ecusoanele aferente şi actele adiționale la contractele taxi, conform programării care va fi afișată pe site-ul oradea.ro.