Pasagerii care au plecat marți din Oradea spre Londra au rămas cu un gust amar. Au fost nevoiți să stea minute în șir în picioare, așteptând în fața unui singur ghișeu. Conducerea aeroportului spune că a fost o excepție, cauzată de suprapunerea a două zboruri, unul național și unul internațional.

Mai mulți cetățeni s-au plâns ieri pe adresa redacției Crișana de faptul că Aeroportul Internațional din Oradea are o organizare proastă. Mai concret, oamenii au spus că marți, la cursa spre Londra, au fost nevoiți să aștepte minute bune la coadă, la un singur ghișeu „deși nu toți au avut de lăsat bagaje la cală. Cei care aveau check-inul făcut on-line ar fi trebuit să meargă direct la controlul de securitate, nu să stea la coadă la același ghișeu cu cei care au bagaje de lăsat la cală. În plus, în sala de așteptare nu este nici măcar un chioșc de unde să-și ia pasagerii o cafea”.

Contactat de Crișana, directorul Aeroportului Internațional Oradea, Răzvan-Ioan Horga, a spus că de vină a fost suprapunerea a două zboruri, unul național și unul internațional. „Pentru că funcționăm cu terminale separate pentru cursele internaționale și cele naționale, o parte din personal trebuie să se deplaseze de la un terminal la altul atunci când cursele sunt una după cealaltă. Asta a dus ieri (miercuri-n.r.) la situația în care s-a așteptat aproximativ 30 de minute. A fost o excepție. În ceea ce privește check-inul am avut o problemă cu Taromul din cauza căreia trebuia să treci și pe la ghișeu, chiar dacă aveai check-inul făcut on-line, dar a fost rezolvată. Acum se poate merge direct la controlul de securitate, dacă pasagerul nu are bagaje. În sala de așteptare avem un bar și un magazin, agenții comerciali ar fi trebuit să fie acolo la plecarea pasagerilor. Avem în proiect să rezolvăm situația și să comasăm cele două terminale astfel încât să nu mai fie nevoie ca personalul să se deplaseze de la un terminal la celălalt pentru că știm că, uneori, doar deplasarea durează 10 minute”, a explicat directorul, care a mai adăugat că feedback-ul și mulțumirea clienților sunt foarte importante pentru angajații aeroportului.

În ceea ce privește ideea sugerată de unul dintre pasagerii nemulțumiți, aceea de a angaja mai mulți oameni, Horga a spus că Aeroportul are o organigramă stabilită de Consiliul Județean Bihor, iar angajații nu sunt ai aeroportului, ci ai Romanian Airport Services, o firmă care deservește mai multe aeroporturi din România.