La Curtea de Apel Oradea au fost dispuse măsuri suplimentare de prevenire a răspândirii virusului. 

Astfel, începând de vineri, 13 martie, a fost suspendată activitatea cu publicul la Compartimentele Arhivă și Registratură, urmând ca cererile și celelalte acte de procedură să fie transmise de justițiabili prin e-mail, la adresa: registraturaCAO@just.ro; fax: 0259.426.881 sau prin serviciul poștal/curierat.

În perioada 16 martie - 4 mai, vor fi soluționate cu titlu excepțional doar cauzele în care dispozițiile de amânare ar fi de natură să aducă atingere unor drepturi și libertăți fundamentale sau să pună în pericol grav ordinea publică și siguranța cetățenilor.

Lista cauzelor care vor fi soluționate în perioada 16 martie - 4 mai va fi adusă la cunoștința publicului prin afișare pe portalul instanței și va fi actualizată ori de câte ori va fi necesar. 

În perioada mai sus-menționată, vor avea acces în sediul instanței doar persoanele implicate în cauzele care se judecă cu caracter excepțional.

Accesul justițiabililor în incinta instanței va fi permis doar la ora fixată pentru judecarea cauzei în care participă.

Jandarmii au obligația de a întreba fiecare persoană care solicită accesul în clădirea instanţei în vederea participării la şedinţa de judecată dacă se află în una din următoarele situaţii: are simptome specifice infecției respiratorii sau stare generală alterată; a călătorit în una sau mai multe din zonele geografice de risc ale infecţiei cu coronavirus, în ultimele 14 zile anterior prezentării la instanţă; a intrat în contact, în ultimele 14 zile anterior prezentării la instanţă, cu o persoană sau cu persoane care au fost diagnosticate sau prezintă suspiciuni de infectare cu virusul Covid -19 sau se află ori s-au aflat în carantină/izolare/autoizolare.

În acest sens, fiecare persoană va completa o declarație pe proprie răspundere.

În cazul în care răspunsul este afirmativ, la minimum una dintre întrebări, jandarmul nu va permite accesul în instanţă.