Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și regiune (Visit Oradea) a finalizat proiectul cu titlul „Întărirea capacității de gestionare și coordonare a dezvoltării turismului de la nivelul municipiului Oradea - Visit Oradea”.

Proiectul a fost implementat în perioada 4 iulie 2022 - 4 septembrie 2023, cu sprijinul financiar oferit prin Programul Operațional Capacitate Administrativă, componenta „Consolidarea capacității ONG-urilor și partenerilor sociali de a se implica în formularea și promovarea dezvoltării la nivel local”.

În cadrul conferinței de finalizare a proiectului, susținută de Alexandru Chira, director general Visit Oradea, au fost prezentate: scopul proiectului, obiectivele specifice și livrabilele.

Scopul proiectului a fost de a contribui la sprijinirea relansării și dezvoltării turismului la nivelul municipiului Oradea, prin implementarea unor proceduri și instrumente noi, participative, de colectare și analiză a informațiilor din domeniu. 

Atingerea scopului proiectului s-a realizat prin îndeplinirea a trei obiective specifice: diagnosticarea principalelor provocări și obstacole întâmpinate de actorii relevanți din turismul orădean în ceea ce privește prezența în mediul online; dezvoltarea unei platforme informatice pentru facilitarea interacțiunii digitale dintre actorii principali din turism și administrația publică locală; și întărirea capacității de definire, implementare și monitorizare a politicilor publice locale, în vederea impulsionării turismului la nivelul municipiului Oradea.

Proiectul s-a desfășurat în intervalul 4 iulie 2022 - 4 septembrie 2023. Valoarea totală a proiectului este de 458.702,00 lei. Visit Oradea a contribuit la realizarea proiectului cu 7.920,80 RON, reprezentând cofinanțarea din totalul cheltuielilor eligibile ale proiectului.