În primele două luni ale acestui an, destinaţia Oradea-Băile Felix a fost promovată în cadrul a trei târguri internaţionale de turism: Viena, Tel Aviv şi Bucureşti. APTOR a anunţat că în 2017 va promova această destinaţie către noi piețe, cum sunt cele din Italia sau Anglia, prin prisma noilor zboruri internaționale deschise de pe aeroportul din Oradea.

 

Până acum, în primele două luni ale anului, destinaţia Oradea-Băile Felix a fost promovată la trei târguri internaţionale de turism. Astfel, în prioada 12-15 ianuarie, Asociaţia pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune (APTOR) a fost prezentă la Târgul de Turism din Viena - Ferien Messe, unde vin anual peste 150.000 de vizitatori, 780 de expozanți din 70 de țări, fiind cel mai mare și mai important eveniment de profil din Austria, în această perioadă. Destinația a fost prezentată vizitatorilor târgului prin broșura turistică „Oradea, Capitala Art Nouveau și a băilor termale”, atât prin diferite materiale de promovare a obiectivelor turistice, cât și prin întâlniri cu agenții de turism, bloggeri și ziariști. Standul destinației a fost vizitat de peste 500 de persoane. „Față de anii trecuți, destinația este mai cunoscută, mulți dintre vizitatori venind țintit spre desk-ul nostru cu scopul de a cere informații suplimentare despre destinație”, se menţionează într-un comunicat al APTOR. În perioada 7-8 februarie, destinaţia Oradea-Băile Felix a fost promovată în cadrul Târgului de Turism din Tel Aviv. Aceasta a fost a doua participare a Oradiei la Târgul de Turism „International Mediterranean Tourism Market”, singurul târg de anvergură de pe piața din Israel, Orientul Apropiat și Mijlociu, destinat atât specialiștilor din domeniu, cât și publicului larg. Prezentarea destinației s-a făcut în cadrul standului României, unde i-a fost alocat un desk, vizitatorii fiind întâmpinați cu materiale turistice. Potrivit APOTR, în a doua zi a târgului, destinația a fost prezentată unui număr de 20 de agenții de turism, atât prin materiale și discuții, cât și prin clipurile de promovare. Desk-ul destinației a fost vizitat de peste 700 de persoane. „Ca urmare a acțiunilor de anul trecut, Oradea devine o destinație interesantă pentru piața din Israel, majoritatea agențiilor cărora le-a fost prezentată cunoscând posibilitatea operării unor zboruri charter pentru această destinație”, precizează APOTR.

Cel de-al treilea târg internaţional de turism la care Oradea a fost prezentă a fost cel de la Bucureşti, desfăşurat în perioada 16-19 februarie. Aceasta a fost a cincea prezenţă a Oradiei în cadrul târgului de turism de la Bucureşti, iar, ca de fiecare dată, participarea s-a făcut în colaborare cu Consiliul Judeţean Bihor, prin Centrul Național de Informare și Promovare Turistică Bihor și Agenția de Management a Destinației Bihor. „Standul Oradea - Băile Felix - Bihor (construcție proprie, 52 mp) a fost realizat pentru a prezenta cele trei destinații. În premieră, standul a cuprins și un desk special amenajat pentru prezentarea curselor aeriene de pe Aeroportul Internațional Oradea. La standul Oradea - Băile Felix - Bihor s-au găsit oferte de city break, de cazare, de activități în aer liber, pentru destinațiile montane și oferte de zbor Oradea - București cu Blue Air”, se menţionează în comunicat. Standul a fost vizitat de peste 3.000 de persoane.  

În perioada următoare, Oradea va fi prezentă la Târgul Internațional de Turism de la Budapesta – Utazás 2017 (2-5 martie 2017), la Târgul de Turism de la Milano (2-4 aprilie 2017) şi la Târgul Tourism Leisure Hotels Chișinău (6-9 aprilie 2017). Potrivit APOTR, strategia de promovare pentru 2017 a Oradiei ia în calcul participarea la târgurile de turism de la Milano, Londra și Cracovia. La nivel național, pe lângă participarea cu stand comun Oradea - Bihor la târgul de turism al României, Asociaţia pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune (APTOR) va realiza „o serie de acțiuni țintite către cele mai importante orașe din regiune, precum și participarea la târgurile regionale de turism din Cluj-Napoca, Iași, Constanța, Timișoara”. Caravana de promovare va consta în prezentarea destinației Oradea - Băile Felix profesioniștilor din turism. „După realizarea acestei acțiuni, un număr limitat din cei care participă la aceste prezentări vor fi invitați în vizite de studiu în destinație. Scopul principal al acestor acțiuni este cel de a promova imaginea destinației, dar și de a introduce în ofertele de vacanțe sau city break produsul turistic Oradea - Băile Felix”, se mai menţionează în comunicat.