Fizioterapie cu peripeţii şi năbădăi
O pensionară din Oradea, în vârstă de 67 de ani, s-a adresat redacţiei noastre, exprimându-şi nemulţumirea în legătură cu anumite incidente în care a fost implicată. Având mai multe probleme de sănătate, în special soţul acesteia (care necesită ajutor, după spusele interlocutoarei noastre, la tot pasul) le-au fost recomandate proceduri de fiziokinetoterapie
Prin urmare, cei doi au obţinut nişte bilete la baza de tratament de la Hotelul "Ceres" din Staţiunea Băile 1 Mai, pentru perioada 6-24 iulie, unde, de altfel, se deplasau acolo pentru a cincea oară. Dacă altădată au fost mulţumiţi de felul în care au fost trataţi, de data aceasta nu avea să se întâmple la fel.
Interlocutoarea noastră a ţinut să adreseze, pe această cale, mulţumiri personalului şi corpului medical de la Hotelul Ceres, care, potrivit spuselor femeii, de fiecare dată s-au comportat deosebit. "Am făcut o observaţie legată de faptul că, în cabinetul respectiv, procedurile sunt efectuate deopotrivă femeilor şi bărbaţilor. Cabinetul este dotat cu două paturi, iar fiecare pacient trebuie să se dezbrace chiar dacă există un alt pacient căruia i se aplică un tratament, pe celălalt pat. Mie nu îmi convine aşa ceva", a explicat femeia. "Observaţia mea s-a soldat cu un incident, fiind, astfel, chiar jignită. Şi eu, la rândul meu, am fost cadru medical, timp de 32 de ani, şi ştiu ce înseamnă să ai grijă de oameni bolnavi", a mai spus interlocutoarea noastră. Aceasta a adăugat că, trebuind să aibă grijă la tot pasul de soţul ei, şi-ar fi dorit ca procedurile să fie terminate la fiecare deodată, dar o dată a fost lăsată să aştepte foarte mult la uşa cabinetului.
Contactată de o echipă a ziarului "Crişana", dr. Ileana Dascălu, medic coordonator al Ambulatoriului de Specialitate din Staţiunea Băile 1 Mai, a declarat următoarele: "Pacienta noastră este hiperprotectoare faţă de soţ. Fiecare pacient este programat la anumite ore pentru efectuarea procedurilor de fizioterapie, iar acest lucru trebuie respectat. Asistenta nu avea cum să scoată din cabinet un pacient căruia i se făceau proceduri, pentru a o introduce pe ea. Cât despre organizarea procedurilor, nu dispunem de un efectiv de personal care să ne permită să fie introdus doar câte un pacient în cabinet. În general, pacienta noastră a avut pretenţii exagerate şi nejustificate", a menţionat dr. Ileana Dascălu.
Referitor la comportamentul tinerei asistente, medicul a afirmat că este una dintre cele mai corecte angajate din Ambulatoriu, cu bun simţ şi cu o deosebită pregătire profesională. "Desigur, nu am fost de faţă la incidentul cu pricina, dar cred că s-a făcut prea mare zarvă pentru un incident minor", a mai spus medicul coordonator al Ambulatoriului.
Tânăra, contactată, pentru a-şi exprima opinia despre acuzaţiile care i s-au adus, a refuzat să comenteze incidentul. "Într-adevăr, m-am adresat în acest mod, dar cred că doamna priveşte lucrurile doar din punctul său de vedere", au fost puţinele cuvinte rostite de asistentă.
Din ce punct de vedere sau unghi priveşte asistenta, n-am reuşit să aflăm. Îl vom afla în momentul în care directorul hotelului ?Ceres?, dl Ioan Bondar, se va reîntoarce din concediu.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.