Incubatorul de afaceri „Cresc Oradea Mare” - Încep lucrările
Municipalitatea orădeană a anunţat semnarea contractului de execuție a lucrărilor pentru amenajarea incubatorului de afaceri în clădirea fostului Spital de Neurologie din strada Louis Pasteur. Lucrările vor fi executate de către asocierea formată din firmele Conpila și Inselma.
Potrivit proiectului, incubatorul de afaceri denumit „Cresc Oradea Mare” va găzdui firme din domeniul creativ, precum dezvoltare de software pentru design, creaţie, animaţie şi altele. Lucrările vor începe la sfârșitul acestei luni, durata de execuție fiind de 18 luni. Valoarea contractului este de 11.974.433,27 lei fără TVA, finanțarea investiției fiind asigurată din fonduri europene, prin Programul Operațional Regional 2014-2020.
Incubatorul de afaceri va fi amenajat în clădirea fostului Spital nr. 5, în prezent neutilizată, situată pe str. Louis Pasteur nr. 28. Imobilul, cu o suprafață utilă de 2.200 mp, se află în proprietatea Municipiului Oradea.
„În urma reabilitării clădirii, se va amenaja spațiul de desfășurare a activității de incubare cuprinzând în total 15 birouri pentru start-up-uri, 30 spații de lucru în open space, 6 ateliere - spații suport pentru firmele incubate, săli de evenimente și training. La demisolul clădirii se vor amenaja: 2 birouri pentru incubare, 6 ateliere - spații suport pentru firmele incubate, sala ședințe, sala serverelor (necesară pentru infrastructura IT a incubatorului), grupuri sanitare, depozite, punct termic. La parter au fost prevăzute 6 birouri pentru incubare, 2 birouri administrative, 1 loc de luat masa (bufet + oficiu de preparare), o sală de training modulară (capacitate maximă 49 de locuri), grupuri sanitare și depozit. La etaj au fost prevăzute 7 birouri pentru incubare și un open space de aproximativ 180 mp pentru rezidenți (în aripa dreaptă), o sală de evenimente/ședințe modulară cu o capacitate maximă de 120 locuri și grupuri sanitare”, precizează Primăria Oradea.
Pentru amenajarea incubatorului s-au prevăzut dotări minime pentru buna desfășurare a activităților rezidenților. Astfel, s-a propus achiziționarea de mobilier, echipamente IT, infrastructura pentru monitorizarea clădirii, acces pe bază de cartele și dotarea atelierelor cu echipamente specifice activităților din domeniul creativ.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.