Valoarea investiţiei de la intersecţia str. Transilvania cu B-dul Dacia a ajuns la 1.834.900 lei, însă chiar înainte de recepţia lucrării, primele deficienţe au şi putut fi constatate cu ochiul liber.

Chiar dacă reprezentanţii firmei Selina, având evident sprijinul Primăriei Oradea, au încercat să muşamalizeze întreaga "afacere", ploaia de săptămâna trecută nu a putut şterge urmele unei execuţii de proastă calitate. Noua trecere de pietoni realizată înainte de a intra în sensul giratoriu era plină de apă. Doi paşi mai încolo, la cealaltă trecere de pietoni, apa se oprea chiar înainte de gura de scurgere. De asemenea, de-a lungul carosabilului apa şiroia şi se oprea la câţiva centimetri de gura de canal pluvial. În aceste condiţii, după ce toate aceste aspecte au fost făcute publice, firma Selina s-a văzut nevoită să revină şi să frezeze stratul de uzură proaspăt turnat pentru a realiza panta necesară scurgerii apei. Ieri, fără ca specialiştii din cadrul Primăriei Oradea să fie consultaţi, conducerea Selina a dat dispoziţie ca întregul strat de uzură, nou-nouţ, turnat în intersecţie să fie frezat, după care s-a trecut la reasfaltarea întregii zone. După ce luni în şir conducerea Primăriei Oradea a dat dovadă de o toleranţă excesivă faţă de calitatea îndoielnică a lucrărilor executate de Selina, ieri a decis ca întreaga situaţie compromiţătoare să fie valorificată în favoarea sa. Comunicatul transmis reprezentanţilor mass-media a fost redactat în aşa fel încât să sublinieze responsabilitatea constructorului, care, pe cheltuiala sa, face aceste remedieri. "Stratul de uzură la lucrările efectuate în carosabilul giraţiei B-dul Dacia - str. Transilvaniei a prezentat defecţiuni de suprafaţă, drept urmare firma Selina a luat măsuri de remediere pe cheltuială proprie. Astfel, firma executantă a frezat asfaltul din giraţie, urmând să retoarne asfaltul", se arată în comunicatul de presă. Din păcate, totul este un simulacru pus în scenă pentru ca ambele părţi, la fel de vinovate, să iasă bine din această afacere.