"Border Market" - platformă virtuală pentru noi relaţii comerciale
Evenimentul, organizat de Liderul de Proiect (LP) - Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară (A.D.I.) Zona Metropolitană Oradea, este un preambul al Târgului de Afaceri pe care cele două Camere de Comerţ şi Industrie Bihor şi Hajdu Bihar l-au organizat la sala Sporturilor Antonio Alexe.
Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară (A.D.I.) Zona Metropolitană Oradea, împreună cu Camera de Comerţ şi Industrie Bihor, respectiv Camera de Comerţ şi Industrie din Debrecen, a organizat ieri, un Proiect comun menit să vină în întâmpinarea mediului de afaceri şi a climatului economic creat de companiile locale - "Preparing and setting-up cross-border cooperation between business networks at the level of Bihor and Hajdu Bihar Counties" (Pregătirea şi crearea unei reţele transfrontaliere de cooperare a mediului de afaceri din judeţele Bihor şi Hajdu Bihar) CBBCN, implementat în cadrul Programului de Cooperare Transfrontalieră Ungaria-România 2007-2013. Business Forum-ul organizat ieri, la care au participat reprezentanţi ai A.D.I Zona Metropolitană, ai Camerelor de Comerţ şi Industrie Bihor şi Hajdu Bihar, dar şi ai comunităţii oamenilor de afaceri, a fost un eveniment organizat în cadrul Pachetului de Activităţi al amintitului proiect. Concret, este vorba despre: Pachetul de Activităţi 1 - Managementul proiectului, care cuprinde activitatea de coordonare şi implementare a acestuia; Pachetul 2 - Comunicare şi Vizibilitate, care se referă la realizarea materialelor de publicitate specifice proiectului, activitate obligatorie impusă de finanţator; Pachetul 3 - Planificarea, organizarea şi realizarea uneltelor care sprijină cooperarea în afaceri, pachet care cuprinde cele mai importante componente. În cadrul acestui pachet, Liderul de Proiect (LP), împreună cu partenerii săi, desfăşoară activitatea de culegere a informaţiilor legate de IMM-urile din zona de frontieră, acestea fiind o bază de date cu care va debuta platforma virtuală "Border Market"; Pachetul 4 - Schimb de experienţă şi, respectiv, Cursuri de formare pentru IMM-urile locale. Acest ultim pachet de activităţi va cuprinde un set de cursuri de formare pe care cele două Camere de Comerţ şi Industrie le vor organiza pentru angajaţii IMM-urilor participante la activităţile anterioare ale proiectului. Menţionăm că platforma web "Border Market sau Piaţa Frontalieră reprezintă un mecanism prin intermediul căruia IMM-urile din zona de frontieră a celor două ţări - România, respectiv Ungaria - pot accesa noi contacte, portalul fiind, totodată, şi un bun modul de promovare a proiectului şi de simplificare, totodată, a relaţiilor economice ale IMM-urilor din zona de frontieră. Border Market va putea fi accesat prin intermediul website-ului www.bordermarket.eu.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.