Campania se derulează în perioada martie - august 2014 sub denumirea Euro Agricultura - Reţeaua Naţională a Multiplicatorilor de Informaţii despre PNDR, având ca slogan "Împreună creştem satul românesc".

Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit (APDRP) a început o campanie naţională de informare a reprezentanţilor societăţii civile pentru multiplicarea informaţiilor despre accesarea şi derularea finanţărilor europene pentru agricultură şi dezvoltarea rurală. Potrivit Comunicatului instituţiei, Campania a fost organizată pentru prezentarea implementării Programului Naţional pentru Dezvoltare Rurală (PNDR) 2013 şi ca etapă de pregătire pentru PNDR 2020, campania are ca obiectiv diseminarea şi multiplicarea eficientă a informaţiilor şi a mesajelor despre finanţările europene nerambursabile acordate pentru agricultură şi dezvoltare rurală. De asemenea, campania APDRP îşi propune să contribuie la îmbunătăţirea percepţiei generale privind programele de finanţare pentru dezvoltare rurală şi să încurajeze o cât mai bună înţelegere a conceptului de activitate economică derulată la standarde europene. Principala activitate pe care se va concentra noul proiect APDRP va fi cea de creare a unei reţele naţionale ce va cuprinde peste 2.000 de multiplicatori de informaţii din toate judeţele ţării. Aceştia vor fi selectaţi şi pregătiţi pentru a putea transmite către publicul larg informaţiile generale şi specifice despre modalitatea şi condiţiile de accesare şi utilizare corectă a fondurilor europene disponibile prin PNDR. Selecţia multiplicatorilor va fi făcută pe baza experienţei pe care aceştia o demonstrează în activităţile de comunicare cu publicul larg şi mai ales în comunicarea privind fondurile europene, dar şi pe baza potenţialului lor de multiplicare a informaţiei.  "Plecând de la acest obiectiv, pentru desemnarea multiplicatorilor vor fi luate în considerare asociaţii, patronate şi cooperative de profil, ONG-uri reprezentative, Grupuri de Acţiune Locală (GAL), centre de documentare europeană, centre de informare EuropeDirect, asociaţii studenţeşti, organizaţii active în zona rurală etc", se precizează în Comunicatul APDRP. Prima etapă a campaniei va consta într-un proces de comunicare, demonstrativ şi interactiv, organizat cu multiplicatorii de informaţii, proces în care proiectele finanţate prin PNDR vor fi folosite ca sursă principală de documentare. Sunt prevăzute în acest scop vizite exemplificative la peste 850 de proiecte care au primit sprijin nerambursabil prin PNDR în România, dar şi în alte ţări ale Uniunii Europene. Din cei peste 2.000 de multiplicatori naţionali, în funcţie de performanţele obţinute în multiplicarea informaţiilor, 60 vor fi selectaţi să participe la vizitele exemplificative organizate în afara ţării. Proiectele care vor fi vizitate vor fi alese având drept criterii exemplul pe care îl oferă acestea şi diversitatea activităţilor finanţate.