Finanţare nerambursabilă: Încă 159 dosare aprobate în cadrul Programului Casa Verde
Potrivit datelor Agenţiei pentru Protecţia Mediului (APM) Bihor, anul trecut au fost depuse 1.130 de cereri de finanţare. Totodată, au fost evaluate 246 de dosare, din care aprobate - 159, respectiv respinse - 87.
În consecinţă, cei 159 de solicitanţii bihoreni ale căror cereri de finanţare au fost aprobate de către Administraţia Fondului pentru Mediu Bucureşti (AFM) trebuie să se prezinte la sediul APM Bihor - Oradea, B-dul Dacia nr. 25/A, cu actul de identitate, în original, pentru semnarea contractelor de finanţare nerambursabilă, după următorul program: luni - joi - 8.30-12.00, 13.00 - 16.00, respectiv vineri, între orele 8.30 -12.00. Totodată, cei care se regăsesc pe lista dosarelor respinse pot depune, la sediul APM Bihor, contestaţii, în termen de 10 zile de la afişarea pe site www.afm.ro (însoţite de actele justificative), respectând cele prevăzute în ghidul de finanţare. Contractele de finanţare nerambursabilă sunt valabile 12 luni de la data semnării acestora de către părţile contractante. Conform ghidului de finanţare, se consideră renunţarea la finanţarea aprobată neprezentarea solicitantului pentru semnarea contractului de finanţare în termen de 60 de zile de la comunicarea aprobării dosarelor de finanţare, respectiv publicarea pe site-ul AFM (www.afm.ro) a listei dosarelor de finanţare aprobată. După semnarea contractului şi achiziţionarea instalaţiei, beneficiarii finanţării trebuie să depună la sediul APM Bihor un dosar de decontare, care va cuprinde: cererea de tragere (completată prin tehnoredactare computerizată); contractul de execuţie, în copie legalizată; factura fiscală/facturile fiscale, în copie; documente bancare privind achitarea facturilor fiscale prezentate şi/sau chitanţă; proces-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor în original; certificatul de garanţie emis de producător pentru instalaţie, în copie; un plic pe care se va completa numele adresa completă a solicitantului, titlul programului - "Programul privind instalarea sistemelor de încălzire care utilizează energie regenerabilă, inclusiv înlocuirea sau completarea sistemelor clasice de încălzire", precum şi numărul şi data contractului de finanţare nerambursabilă în baza căruia se solicită decontarea. Factura depusă în vederea decontării trebuie să fie emisă înainte de data depunerii cererii de tragere şi după data semnării contractului de finanţare nerambursabilă. Ulterior verificării şi stabilirii documentelor aferente cererii de tragere, personalul AFM sau reprezentanţii instituţiilor desemnate pentru controlul Programului pot efectua o vizită la punctul de lucru unde se implementează proiectul, beneficiarul fiind obligat să prezinte toate documentele solicitate care au legătură cu proiectul odată cu efectuarea controlului.
Şi, o ultimă precizare: listele cu persoanele acceptate sau respinse, afişate în data de 25 ianuarie, se găsesc pe site-ul Administraţiei Fondului pentru Mediu www.afm.ro şi cuprind dosarele depuse în perioada 2 -6 iunie 2011.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.