Campanie de promovare a județului - Țara Bihorului, făcută cunoscută în nordul Italiei
Pásztor Sándor, președintele CJ Bihor, a început o campanie de promovare a județului nostru în regiunile din nordul Italiei. Seria de evenimente care își propune să atragă atenția asupra destinațiilor turistice din Bihor, cât și a posibilităților investiționale, a parteneriatelor economice a fost deschis cu un moment artistic în Aerogara din Bergamo.
Începând de sâmbătă, 1 aprilie, prin Agenția de Management al Destinațiilor Turistice, alături de APTOR Oradea, Bihorul este prezent la Târgul Internațional de Turism de la Milano, promovând atracțiile turistice printre care orașul Oradea, Vârtop, Valea Ierului ori stațiunea Băile Felix. Va urma o întâlnire cu guvernatorul regiunii Tirolului de Sud, regiune înfrățită cu Județul Bihor, pentru a detalia posibilitățile de colaborare în perioada imediat următoare. Programul celor patru zile se va încheia marți la Consulatul din Milano cu „Seara Bihoreană”, eveniment organizat în colaborare cu Ambasada României de la Roma. Momentul artistic de sâmbătă din Bergamo a avut menirea de a surprinde pasagerii îmbarcați înspre Oradea și, totodată, de a promova cursa de Milano.
Ansamblul de dans profesionist „Nagyvárad” a susținut câteva dansuri specifice zonei noastre, de aproximativ 15 minute. Pentru reușita acestui program trebuie evidențiată colaborarea cu RyanAir, cu directorul Aeroportului din Bergamo, Giacomo Cattaneo, cât și cu reprezentanții serviciului de pază și securitate. După tăierea tortului, având culorile tricolorului, fiecare călător a primit câte o felie. De asemenea, au fost împărțite felicitări pentru că sunt călători ai acestei curse de Milano - Oradea, broșuri și câte o ciocolată de casă împachetată în harta Bihorului cu principalele destinații. Președintele Pásztor Sándor a precizat că „această cursă Oradea - Milano nu trebuie să fie un scop în sine, ci un instrument util pentru a dezvolta Țara Bihorului. De aceasta suntem acum aici, într-un de tur de forță, Târgul de oferă posibilitatea de a ne promova turistic și cultural, iar în materialul de marți seara, de la Milano, voi prezenta parcurile industriale ca principal punct de atracție pentru investitori și parteneriate economice”.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.