"Încercăm să înţelegem orizontul de aşteptare al electoratului"
Umaniştii au participat, la sfârşitul săptămânii trecute, la Consiliul Naţional lărgit al PUR, unde au stabilit modul de abordare a campaniei electorale pentru alegerile locale. De asemenea, aceştia au discutat despre felul în care este perceput PUR la momentul actual. "Dacă ar avea loc alegerile acum, partidul nostru ar primi 4% din intenţiile de vot ale alegătorilor. Totuşi, la capitolul încredere, stăm mult mai bine, 20% dintre cei care au participat la sondajul de opinie consideră că PUR este un partid serios, fiind apreciată, în special, calitatea umaniştilor, verticalitatea acestora şi neimplicarea în scandaluri şi afaceri dubioase. Din păcate, azi, PUR este perceput ca neavând capacitatea de a câştiga alegerile. Eu consider că este un handicap recuperabil, dacă vom înţelege mai bine orizontul de aşteptare al oamenilor", a declarat Gheorghe Pusta, vicepreşedintele PUR Bihor.
În altă ordine de idei, umaniştii bihoreni au venit cu o propunere pentru rezolvarea unei probleme ridicate de mai multe asociaţii de proprietari din vecinătatea Market-ului Lotus. "Pe strada Nufărului, în apropiere de Lotus Market, există două treceri de pietoni dispuse la mare distanţă una faţă de cealaltă. Între aceste două intersecţii nu se poate traversa în mod legal, iar statisticile Poliţiei Rutiere arată că, în această zonă, sunt destul de multe accidente în care sunt implicaţi pietoni în traversări nepermise. Asociaţiile de proprietari au ridicat această problemă de cel puţin două ori în cadrul întâlnirilor avute cu administraţia locală. Din păcate, solicitările lor nu au avut ecou", a declarat Mircea Lungu, vicepreşedintele PUR Oradea. Acesta, arhitect de meserie, propune ca pentru realizarea unei fluenţe normale a circulaţiei pietonale în zona respectivă să se construiască o pasarelă care să traverseze artera principală. "Păcat că, o dată cu edificarea centrului comercial, nu s-a putut realiza şi acest pod pietonal de către investitori", a adăugat vicepreşedintele umanist. Pasarela ar urma să facă legătura între cele două trotuare ale străzii Nufărului, ridicându-se cu aproximativ 30 de metri deasupra şoselei, având la capete câte două rampe de scară. "Realizarea acestui proiect ar costa cam 15-20% din banii investiţi în FC Oradea. Pasarela oferă un spaţiu publicitar de mare suprafaţă, a cărui închiriere ar duce la întreţinerea periodică a acesteia sau chiar ar putea fi amortizate cheltuielile făcute cu edificarea ei", a precizat Mircea Lungu.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.