Primăria Oradea informează cetăţenii cu drept de vot care domiciliază în municipiu că au dreptul legal de a verifica înscrierile făcute în listele electorale permanente, în scopul identificării posibilelor omisiuni, erori sau înscrieri greşite.

Potrivit art.16 alin (3), (4) şi (5) din Legea nr. 67/ 25.03.2004 - pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare -  "cetăţenii au dreptul să verifice înscrierile făcute în listele electorale permanente; întâmpinările împotriva omisiunilor, înscrierilor greşite sau oricăror erori din liste se fac în scris şi se depun la primar; primarul este obligat să se pronunţe, în scris, în cel mult trei zile de la înregistrarea întâmpinării; împotriva soluţiei date de primar se poate face contestaţie în termen de 24 de ore de la comunicare; contestaţia se soluţionează în termen de cel mult 3 zile de la înregistrare, de către judecătoria în a cărei rază teritorială se află localitatea; hotărârea judecătorească este definitivă şi irevocabilă şi se comunică persoanei interesate şi primarului în termen de 24 de ore de la pronunţare". Astfel, oricare locuitor al municipiului Oradea se poate prezenta la sediul SPCLEP Oradea - Biroul de Evidenţă a Persoanelor, din strada Republicii nr. 24, unde poate solicita verificarea listei electorale permanente cu privire la persoana proprie, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 8.00 şi 15.30.