Se reeditează "Povestea Porcului"
O dată cu demararea campaniei electorale, cei care au intrat în cursa pentru Primăria Oradea au început să iasă în faţă cu oferte electorale, soluţii şi promisiuni, menite să le aducă un număr cât mai mare de voturi. Campaniile electorale ale unora au reuşit deja să atragă nemulţumiri din partea celorlalţi candidaţi. În acest fel, Dumitru Jurcuţ, candidatul partidului Acţiunea Populară, intrat în cursă pe ultima sută de metri, este nemulţumit de felul în care actualul primar Petru Filip face promisiuni nefondate, încercând să "îmbete electoratul cu apă rece." "Dacă toate aceste oferte şi promisiuni vor fi puse în aplicare, Parisul va fi neînsemnat pe lângă Oradea. Ştim însă cu toţii că ceea ce promite nu se poate realiza. Petru Filip crede că mai poate prosti pe cineva cu aceste basme din care eu cred că se inspiră", a declarat acesta. Nici Petru Marian, preşedintele AP, nu este mulţumit de această situaţie, afirmând că "singura modalitate ca Petru Filip să introducă gazele în Oradea ar fi să crească producţia de fasole. Cu aceste promisiuni fără acoperire va "ieşi pe intrare", este de părere preşedintele AP. Liderii partidului mai spun că actualul primar trebuia să prezinte o situaţie financiară a municipiului, să spună câte datorii sunt pe spatele contribuabilului, datorii pe care le-a făcut primăria, majoritatea nejustificate. "Să spună ce a făcut real pentru Oradea. Câţi studenţi au fost încadraţi în muncă prin grija dânsului? Ce a făcut real pentru municipiu, unde este managementul eficient? Dânsul habar nu are să citească un proiect, doar oamenii cu care lucrează mai ştiu câte ceva. E frumos să apari şi să spui cuvinte mari. În loc să promită, mai bine să ne spună ce a făcut până acum", a conchis Dumitru Jurcuţ.
Alina UNGUR
Comentarii
Nu există nici un comentariu.