În luna septembrie a acestui an, Primăria Oradea a lansat campania „Oradea pune suflet", care îşi propune să demareze un proiect pe termen lung şi treptat să vină în sprijinul mai multor domenii, cum ar fi: sănătate, cultură, sport, social, educaţie, mediu, toate sectoare ale vieţii publice, care au nevoie atât de implicare, cât şi de fonduri.

Încă la începutul campaniei au donat în fondul de solidaritate firmele: S.C Holcim S.A, S.C Vandana S.R.L şi S.C. Lavitex Prod S.R.L, urmând ca în lunile octombrie şi noiembrie alte şase firme să decidă să sponsorizeze această campanie. Astfel, S.C Schrack Technik S.RL - pentru înfiinţarea centrului Hospice de îngrijire paleativă (40.000 lei), S.C. Caro International S.R.L - pentru construire centru oncologic modern (10.000 lei), S.C. Comau Romania S.R.L. - pentru construirea centrului oncologic  (21.500 lei), S.C Regiana Drinks S.R.L, S.C Regiana Soft Drinks S.R.L şi S.C Regiana Distilery S.R.L. - pentru construirea centrului oncologic modern, fiecare câte 500 lei. De asemenea, S.C. Vandana S.R.L a donat, pe lângă donaţia din luna septembrie, suma de 15.000 lei pentru construirea centrului oncologic. Suma totală depusă de aceste firme este de 473.747,5 lei. Toţi cei care doresc să contribuie la fondul de solidaritate pot accesa site-ul campaniei www.oradeapunesuflet.ro, unde vor găsi toate detaliile campaniei.