Conducerea Spitalului Judeţean, chemată la raport
Conducerea Primăriei Oradea a avut, ieri, o întâlnire cu membrii comitetului director şi şefii structurilor administrative de la Spitalul Judeţean. Având în vedere că până la finele acestui an urmează să fie adoptată Hotârârea de Guvern care să statueze transferul Spitalului Judeţean de la Consiliul Judeţean la Primăria Oradea, municipalitatea a început să facă primele demersuri pentru preluarea managementului Spitalului Judeţean.
În cadrul întâlnirii s-au discutat măsurile care trebuie adoptate, într-o primă urgenţă, pentru creşterea eficienţei Spitalului Judeţean şi încadrarea în indicatorii economici şi medicali. Astfel, se propune transferul unor activităţi administrative, care momentan se defăşoară în spaţii închiriate, în spaţiile libere care există în incinta spitalului, pentru eliminarea cheltuielilor cu chiria. Se doreşte sistarea unor activităţi care se desfăşoară în paralel, în ambele staţionare, urmând ca toate activităţile să fie gestionate în Staţionarul I, cum ar fi blocul alimentar. Se urmăreşte reducerea personalului TESA pentru încadrarea în normativele recomandate de Ministerul Sănătăţii şi pentru reducerea cheltuielilor spitalului. În prezent, aproape 40 de posturi sunt în plus faţă de normativ. Totodată, va avea loc o reducere a numărului de paturi cu până la 10% într-o primă etapă, având în vedere că din cauza numărului de paturi prea mare, Spitalul Judeţean nu poate fi autorizat. În total, trebuie reduse sau transferate, dacă spaţiile nu se măresc, aproximativ 250 de paturi.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.