Ca urmare a articolului apărut în ziarul "Crişana" în data de 28.10.2009, întitulat "Când obrazul de asfalt crapă singur de ruşine", firma SELINA aduce la cunoştinţa opiniei publice următoarele aspecte:

Lucrările de asfaltare pe strada Căii Ferate din Velenţa au avut ca scop aducerea la starea de viabilitate a traseului pe care s-a aprobat devierea temporară a circulaţiei de pe şoseaua de centură.

Având în vedere caracterul temporar al devierii traficului, lucrarile realizate nu au fost de reabilitare totală a străzii (din cate am inteles, nu era nici timpul necesar realizării unor astfel de lucrări, şi nici fonduri disponibile în acest sens), lucrări care presupuneau realizarea unei fundaţii corespunzătoare la un cost de cca 2,5 milioane lei, ci au fost realizate lucrări de viabilizare, în valoare totală de 141.000 lei.

În opinia noastră, dacă nu s-ar fi realizat acest traseu de deviere a traficului, iar circulaţia ar fi fost deviată pe alt traseu, aceasta ar fi însemnat degradarea mai multor drumuri din oraş, iar cheltuielile de reabilitare a acestora ar fi fost mult mai mari.

Considerăm că soluţia adoptată de Primăria Oradea, chiar dacă implică anumite neajunsuri, cum ar fi degradarea sectoarelor de drum pe care se desfăşoară acum traficul greu, este cea mai avantajoasă din toate punctele de vedere.

În privinţa metodologiei de lucru, domnul Leontin Pătcaş, prin prisma funcţiei de şef Serviciu Drumuri şi Poduri din cadrul Primăriei Oradea, a dat dispoziţia de executare a lucrărilor, Selina având calitatea de executant al lucrarii şi nu de consultant. De asemenea, domnia sa fiind prezent frecvent pe şantier, a urmărit modul de realizare a lucrarilor, putând să solicite şi realizarea unor lucrări la fundaţie, dacă consideră necesar acest lucru.

Garanţiile acordate de firma Selina se referă la calitatea plombelor şi a asfaltului, respectiv la operaţiunile care decurg direct din asfaltare.