Noua conducere a clubului orădean de fotbal în frunte cu fostul fotbalist Sandor Kulcsar a prezentat primele măsuri pe care le-a luat de când ocupă această fucție și care au ca scop principal atragerea iubitorilor fotbalului lângă formația roș-albastră precum și a sponsorilor. Tododată au fost prezentate și noile echipamente de joc, unele de o calitate mult mai bună față de nivelul la care activează echipa în acest moment.

În cadrul unei conferințe de presă organizată în sala de ședințe a Primăriei Oradea, Mihai Jurca, city managerul orașului, conducerea administrativă, prin persoana lui Sandor Kulcsar și cea tehnică reprezentată de către antrenorul principal Florin Farcaș, au prezentat situația în care se află la această oră cel mai iubit club de fotbal din județ. Pentru că umbrele trecutului încă persistă, președintele clubului a ținut să sublinieze faptul că FC Bihor Oradea nu are nicio legătură cu acel club care a falimentat în urmă cu câțiva ani, iar practicile de odinioară nu se vor regăsi în managementul actual. „Noua societate nu are nicio legătură cu cea care a falimentat, iar legat de acest aspect chiar am avut o discuție cu o persoană care are de recuperat bani de la acel club și pe care am asigurat-o că noi nu avem nicio legătură cu ceea ce s-a întâmplat în trecut”, a spus Sandor Kulcsar.

Kun Attila, președinte onorific

Executivul clubului FC Bihor caută orice cale să atragă din nou lumea la stadion. Un pas în acest sens a fost făcut prin numirea în funcția de președinte de onoare a lui Kun Attila, „cel mai bun produs al fotbalului bihorean”, după cum spune Sandor Kulcsar. „Din dorința de a veni cu un cadou către suporteri am purtat discuții care s-au finalizat cu succes cu o presonalitate a fotbalului bihorean, Kun Attila, cel mai bun produs al fotbalului din acest județ. El este o personalitate care dă greutate proiectului nostru. La meciul de mâine cu Victoria Carei, Kun Attila va da lovitura de începere. Tododată, ne dorim ca Emerich Jenei și Vladimir Tămaș să devină membri de onoare ai clubului nostru. Scopul este să adunăm o comunitate de foști jucători sau antrenori ai clubului care să sprijine bunul mers al lucrurilor”, a mai spus Sandor Kulcsar.

Buget de subsolul clasamentului în acest moment

Evident că aspectul financiar a ocupat o bună parte a discuției, iar cei de la FC Bihor au prezentat în mod transparent cum stau lucrurile. „Dacă raportăm bugetul de care dispunem în acet moment la cel deținut de celelalte echipe din campionat vă pot sune că suntem undeva pe locul 7 sau 8 (din 10 echipe). Primăria asigură un buget de aproximativ 250.000 euro, sumă care nu este suficientă, iar în acest sens vine munca noastră în urma căreia trebuie să optimizăm această situație. Sponsorii care ni se alătură acum nu vin pentru a primi ceva în schimb deoarece imaginea pe care le-o putem oferi la liga a treia nu este una atractivă. Avem 32 de jucători sub contract și 7 membri ai staff-ului tehnic cărora le plătim salarii. Există un deficit de personal în plan adminsitrativ care nu îmi permite să am timpul pe care mi l-aș dori pentru a purta discuții cu potențiali sponsori. Strategia noastră prevede un cât mai mare accent pus pe dezvoltarea centrului de copii și juniori, iar în acest sens pot să vă anunț că avem o înțelegere cu Prima Residence, societate care va asigura tot suportul logistic Academiei CSM Oradea (echipamente sportive, mingi, etc.). Pentru a putea discuta despre alte planuri precum promovările în eșaloanele superioare avem nevoie de un alt nivel de finanțare dar ceea ce pot să spun este că vom face totul pas cu pas. Îmi doresc să fac foarte multe dar ceea ce se realizează în prezent este foarte puțin pentru că totul se reduce la aspectul financiar. Decoamdată funcționăm pe modul economic. În primul rând vrem să punem accent pe creșterea calității jocului echipei care astfel să atragă lumea la stadion. Echipa arată bine deși au plecați mulți jucători importanți în această vară. Stăm bine, consider eu, la nivel de prim 11”, a mai spus Sandor Kulcsar. În acest moment, aproximativ 85% dintre componenții lotului sunt bihoreni.

Lucrări în întârziere la Stadionul Motorul

„În ceea ce privește Stadionul Motorul vă pot spune că ne confruntăm cu metehnele obișnuite pe aceste meleaguri. Inițial, termenul de finalizare a lucrărilor de modernizare a fost stabilit pentru finalul acestui an dar ulterior a fost mutat pentru lunile martie-aprilei, anul viitor”, a mai afirmat președintele FC Bihor.

„Victoria Carei, o echipă ambițioasă și imprevizibilă”

Din partea echipei tehnice, antrenorul principal Florin Farcaș a vorbit despre jocul pe care elevii săi îl vor disputa mâine pe Stadionul Iuliu Bodola cu o nou-promovată din orașul Carei. „Am văzut partida dintre Victoria Carei și CSM Satu Mare și pot spune că este o echipă ambițioasă și imprevizibilă. Pentru a câștiga acest meci avem nevoie de atitudine și determinare. Ne dorim să practicăm un fotbal plăcut într-o serie care are nu mai puțin de 4 echipe care vor să promoveze și care astfel este cea mai puternică serie din Liga a III-a. Noi suntem o echipă alcătuită din jucători tineri, iar la această vârstă pot apărea fluctuații de formă sportivă, dar cu foarte multă muncă cred că putem face lucruri importante”, a declarat Florin Farcaș, antrenorul FC Bihor.

„Poate vom prinde un loc de baraj”

Cu prilejul acestei conferințe de presă au fost prezentate și noile echipamente de joc, unul pentru meciurile de pe teren propriu și două pentru cele din deplasare. Acestea sunt făcute de Nike, cea mai puternică firmă de echipamente sportive din lume, și pentru a putea fi prezentate cum se cuvine ele au fost prezentate de trei componenți ai echipei, Daniel Stan, George Cherman și Loren Ioviță. Cel din urmă, revenit după o accidentare gravă, s-a arătat foarte optimist cu privire la parcursul echipei pentru care joacă. „Ne bazăm în principal pe forța grupului și sunt convins 100% că vom face o figură frumoasă în acest campionat în care, poate, vom prinde chiar un loc de baraj” a spus fundașul de bandă al roș-albaștrilor.

Bilete și abonamente printr-o platformă online

FC Bihor intră în rândul cluburilor civilizate, oferind posibilitatea suporterilor să își achiziționeze bilete sau abonamete și prin intermediul unei platforme online, nu doar de la casieriile de la stadion. Astfel a fost parafat un protocol între club și eventbook.ro de unde se pot achiziționa bilete și abonamente, cele din urmă fiind de două feluri. Abonamentele de tip „suporter” costă 100 de lei și oferă posibilitatea intrării în incinta stadionului la meciurile susținute de orădeni pe teren propriu, iar abonamentele de tip „membru suporter” vor fi în valoare de 1.000 de lei și sunt dedicate celor care doresc să sprijine și financiar acest club. Cei din urmă vor primi pe viitor un tricou al echipei. Totodată, Kulcsar a mai spus că site-ul oficial al clubului se află în construcție, acesta fiind executat de o echipă de voluntari.

Program nutrițional asigurat de Marty Restaurants

La final, dar nu în cele din urmă, menționăm prezența la conferința de presă a lui Mihai Jurca, city managerul orașului Oradea, care a mulțumit societăților private care s-au alăturat până în prezent proiectului FC Bihor. Acesta a anunțat și numele firmei care va fi inscripționat pe tricourile echipei. Este vorba despre Marty Restaurants, societate care va asigura, de luni până sâmbătă, programul nutrițional al celor două echipe (Liga 3 și Liga 4).