Casa Județeană de Pensii Bihor aduce la cunoștința tuturor celor interesați modificările cu privire la programul de funcționare al instituției.

Astfel, începând de ieri, 24 mai, activitatea de relații cu publicul (inclusiv la expertiză medicală) de la Casa Județeană de Pensii Bihor se va desfășura după cum urmează: de luni până joi, între ora 8.00 - 14.00, iar vineri, între ora 8.00 - 13.00.

Ghișeul nr. 3, dedicat Pensiilor Internaționale, va fi deschis în zilele de luni și miercuri, între ora 8.00 - 14.00, iar vineri, între ora 8.00 - 13.00.

În intervalul orar 12.00 - 12.20, activitatea de relații cu publicul va fi întreruptă cu scopul efectuării acțiunii de dezinfecție.

În afara acestui interval de lucru, orice documente și solicitări se pot depune în cutia poștală aflată la sediul Casei Județene de Pensii Bihor, ori se pot transmite prin intermediul poștei la următoarea adresă: Oradea, str. Dunărea nr. 6, cod poștal 410027. Totodată, pentru transmiterea documentelor/solicitărilor se pot utiliza și următoarele adrese de email: mail@cjpensiibihor.ro, stagii.bihor@cnpp.ro, exceptând cazurile în care se depun documentele pentru ajutoare de deces și dosarele de cazuri noi de înscriere la pensie.

Pentru consultanță de specialitate și informații suplimentare, CJP Bihor pune la dispoziția tuturor celor interesați numerele de telefon care pot fi utilizate în intervalul orar 8.00 - 16.30: 0259/430.728 și 0259/442.658 - Relații cu publicul; 0259/433.431 - Secretariat; 0259/433.491 - Bilete de tratament; 0259/413.451 - Programări telefonice pentru depunere dosar de pensie; 0259/472.238 - Evidență Stagii de cotizare; 0259/435.488 - Pensii Internaționale; 0259/472.237 - Plăți prestații; 0259/426.774 - Expertiză medicală; 0259/442.658 - Accidente de muncă.