OTL, din fonduri proprii Încă de anul trecut, Regia Autonomă Oradea de Transport Local (R.A. - OTL) a stabilit ca, din fonduri proprii, să efectueze (şi a început) lucrări de reabilitare a căii de rulare a tramvaielor, pe porţiunea S.C. Aura - Nufărul, lucrare care nu face parte din Parteneiratul public privat ce vizează celelalte lucrări de reabilitare a liniilor de tramvai. Un asemenea program, cu finanţare doar de către R.A. - OTL, se deruleză pe patru ani. Acum se continuă, lucrarea urmând să se execute pe un tronson în lungime de un kilometru. "În funcţie de condiţiile meteorologice, dorim să se poată efectua aceste reparaţii pe o porţiune mai mare de un kilometru, însă, deocamdată, sunt alocate două miliarde lei (ROL), încât reabilitarea liniei de tramvai să ajungă, ca reper, până la podul de peste râul Peţa. Dacă se va putea mai mult, cu atât mai bine", ne-a spus, ieri, domnul ing. Corneliu Lupău, director general al R.A. - OTL. Firma executantă care a câştigat licitaţia este S.C. Rivara. Se lucrează numai noaptea, pentru a nu se întrerupe circulaţia tramvaielor. Reabilitarea liniei de rulare înseamnă un nou terasament, schimbarea traveselor, a şinelor şi a sistemului de prindere. Materialele de construcţie noi. "Anul viitor, dorim să finalizăm reabilitarea întregului tronson, deci mai repede cu un an. La ceea ce efectuăm noi, cu finanţare proprie, şi adăugând reabilitarea liniei de tramvai prin acel parteneriat public, se va putea spune, la finele lui 2006, că, în decurs de 10 ani, întregul traseu de 40 kilometri linie tramvai s-a reparat cel puţin o dată" - conchide domnul Corneliu Lupău.