În termeni tehnici, utilajul se numeşte Foreză autopropulsată BG -18H, dar în limbaj profan i se spune "Maşina de făcut coloane". Scopul construirii acestor coloane, care nu se ridică la suprafaţa solului, ci se cufundă în subteran, este de a forma un trainic suport construcţiilor de suprafaţă, indiferent de destinaţia lor - mari obiective industriale sau impozante imobile destinate locuinţelor. În ansamblul parcului unei societăţi de construcţii, foreza autopropulsată este, să spunem aşa, vioara întâi. Am putea-o numi, cu mare îndreptăţire, chiar "nava amiral" a societăţii, supranumele datorându-se atât dimensiunilor ei impresionante, cât şi preţului ei de cumpărare. - Nu este un utilaj nou, dar n-am stat nici o clipă la îndoială dacă să-l cumpăr sau nu - afirmă administratorul general al trioului de firme Selina-Trameco şi ConSelina, dl. Beniamin Rus. Practic, utilajul îmi deschide calea accesării unor lucrări la care nu m-aş fi putut angaja. De-acum pot construi în teren cu structură oricât de instabilă, pentru că pilonii pe care voi aşeza construcţia pot fi înfipţi până la adâncimea de peste 50 metri, ceea ce în construcţii se poate spune că se merge până la orice adâncime. Cât a costat? Păi a costat 650 mii de euro, adică valoarea a 180 de Dacii noi. Utilajul a fost cumpărat din străinătate şi, până la această oră, este unic în ţară. Poate săpa, cum spuneam, până la o adâncime de 53 metri, freza de săpare având un diametru de la 500 la 1200 mm. Prin urmare, această foreză autopropulsată se înfige în sol şi sapă un tunel vertical până la adâncimea necesară, în diametrul dat. Apoi se introduce până la bază un cofrag de 4 m; după ce se fixează armătura şi se toarnă betonul, cofragul se trage către suprafaţă şi procesul turnării se reia. Astfel se creează coloanele de beton armat care constituie pilonii de fixare şi susţinere ai viitoarei construcţii. Preocuparea pentru o dotare modernă, de mare productivitate a făcut din Selina o firmă de construcţii complexă, care şi-a mai adunat în jurul ei alte două societăţi, astăzi de sine stătătoare: SC Trameco şi SC ConSelina, la care, în sezon, sunt angajaţi până la 700 de oameni. Învăţând din propria sa experienţă, deschis la nou şi luând aminte la experienţa altora, Beniamin Rus şi-a compus o filozofie practică şi operativă: - M-am orientat spre acele obiective şi lucrări care aduc bani. Astfel am ajuns să lucrez pentru Administraţia Drumurilor Naţionale, să obţin lucrări de reabilitare a şcolilor, program finanţat de Banca Mondială, de construcţii locuinţe prin Agenţia Naţională a Locuinţei, să am acces la programele Consiliului Naţional de Investiţii, respectiv programul sălilor de sport, la alte şi alte programe, din cadrul cărora mai fac parte construcţia de biserici, a unor obiective de mare interes naţional - vezi vama Urziceni. În scurtul răstimp de circa doi ani în care s-a afirmat, SC Selina a primit diplome, s-a clasat pe locuri fruntaşe (loc 3 la ANL), a primit elogii la scenă deschisă din partea premierului şi a miniştrilor.