Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune (Visit Oradea) în parteneriat cu Spark Communication lansează o nouă inițiativă de promovare și vizitare a destinației: tururile Oradea City Hunt.

„Oradea City Hunt este un proiect care se adresează tuturor celor interesați să descopere și să cunoască Oradea mai îndeaproape, să afle lucruri mai puțin cunoscute din arhitectura și istoria obiectivelor turistice, într-o manieră inedită și interactivă. Astfel, pe lângă posibilitatea de a afla o mulțime de informații noi și interesante despre principalele obiective ale orașului, Oradea City Hunt va cuprinde și o serie de activități interactive pentru participanți, menite să susțină latura informativă a proiectului, dar și să asigure buna dispoziție a celor prezenți. Participanții vor fi supuși unor probe la fiecare popas din cadrul turului, în urma cărora vor primi indicii pentru continuarea traseului”, menţionează Visit Oradea.

Primul traseu propus în cadrul proiectului Oradea City Hunt durează aproximativ două ore și cuprinde mai multe locații reprezentative, printre care Piața Unirii, Casa Darvas-La Roche, Palatul Moskovits Miksa sau Sinagoga Neologă Sion. În cadrul acestor tururi, participanții vor descoperi exterioarele Palatelor de pe Calea Republicii - Apollo, Moskovits Miksa și Stern, Casa Darvas-La Roche (exterior), Piața Ferdinand cu Teatrul de Stat, Piața Unirii, Strada Vasile Alecsandri și nu numai.

Pentru acest traseu, doritorii se pot înscrie gratuit, completând formularul de pe pagina de Facebook a evenimentului: https://www.facebook.com/events/1262196031403762/1262196051403760/. În formular, participanții pot opta pentru una din datele disponibile: 26 mai, 2 iunie, 9 iunie, 16 iunie, 23 iunie, respectiv 30 iunie. Pentru fiecare dată sunt disponibile 40 de locuri, iar participarea se poate face exclusiv în baza înscrierii prealabile. Plecările sunt programate la ora 10.00, de la Centrul Comercial Crișul. Tururile Oradea City Hunt vor fi realizate în limba română sau, la cerere, în limba engleză și sunt oferite de către membrii echipei Spark Communication.

 „Proiectul îți propune să ofere o experiență de vizitare inedită, interactivă și dinamică, atât turiștilor, cât și orădenilor care doresc să cunoască mai bine istoria și arhitectura orașului. Această inițiativă Visit Oradea și Spark Communication este un program pilot care se va extinde atât ca durată, cât și conținut, în funcție de evoluția numărului de participanți. Totodată, Oradea City Hunt vine în întâmpinarea turiștilor ca un beneficiu în plus, față de campania de gratuități Oradea cu drag, prin care fiecare turist care înnoptează vreme de minim două nopți consecutive în Oradea se poate bucura de gratuitate la muzee, transport public și discount-uri la cafenelele și restaurantele partenere în campanie. Informații suplimentare pot fi găsire pe site-ul visitoradea.com sau pot fi solicitate la adresa de email office@visitoradea.com sau telefonic la +4 0359 807 907”, precizează Visit Oradea.