Lotul 2 din Drumul Expres Arad-Oradea - Au fost desemnaţi constructorii
Contractul de execuție a lucrărilor pentru lotul 2 al Drumului Expres Arad-Oradea a fost atribuit asocierii româno-turce Onur Taahhut Tasimacilik Insaat Ticaret Ve Sanayi AS - Straco Holding SRL, semnarea contractului fiind posibilă peste 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații.
Ministrul Transporturilor, Ciprian Șerban, anunță că asocierea turco-română Onur Taahhut - Straco Holding, câștigătorul contractului de 2,77 miliarde lei fără TVA privind construcția lotului 2 (Salonta – Chișineu Criș, plus legătura Salonta – granița cu Ungaria)
din Drumul Expres Arad-Oradea, are la dispoziție 24 de luni pentru finalizarea lucrărilor.
„Durata de execuție a lucrărilor: 24 de luni. Perioada de garanție a lucrărilor ofertată, conform factorului de evaluare: 10 ani. Obiectul contractului îl reprezintă execuția lucrărilor pentru Lotul 2 al Drumului Expres Arad – Oradea, în lungime de aproximativ 39,7 km, și include realizarea a 26 de lucrări de artă, printre care și un pod de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.091 m. De asemenea, contractul include realizarea Drumului de legătură cu Ungaria, în lungime de 10 km, inclusiv punctul de trecere a frontierei”, transmite ministrul.
Potrivit acestuia, contractul este de tip FIDIC Roșu (execuție lucrări, proiectarea fiind deja realizată de Beneficiar), iar sursa de finanțare este asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile – Programul Transport 2021-2027.
Drumul Expres Arad-Oradea, care va avea o lungime de 120,47 km, fiind prevăzut cu patru benzi de circulație și conexiuni cu principalele orașe de pe traseu, va traversa județul Bihor (Oradea, Sântandrei, Nojorid, Sânnicolau Român, Gepiu, Cefa, Mădăras, Salonta, Ciumeghiu, Avram Iancu) și județul Arad (Arad, Zerind, Chișineu-Criș, Socodor, Simand, Macea, Zimandu Nou, Sofronea).
Drumul este împărțit în 3 loturi: primul lot include traseul Oradea – Salonta (33,7 km), împreună cu legătura la DN 79 – Salonta (5,3 km); al doilea lot acoperă segmentul Salonta – Chișineu Criș (39,7 km), plus legătura Salonta – granița cu Ungaria (10 km); al treilea lot se întinde între Chișineu Criș și Arad (47 km), incluzând și un drum de legătură cu zona industrială Arad Vest (2,9 km).
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și, respectiv, după soluționarea contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.