În primul an de funcţionare, Aquapark-ul Nymphaea a avut peste 300.000 vizitatori, majoritatea fiind din judeţul Cluj. Potrivit directorului Administraţiei Domeniului Public Bihor, Liviu Andrica, în acest an s-au făcut investiţii în dotări în valoare de 128.000 euro, iar profitul realizat a fost de 660.000 euro.

 

Duminică, 10 septembrie, s-a împlinit un an de la deschiderea aquapark-ului orădean. Pentru a marca acest moment, şeful ADP Oradea, Liviu Andrica, a prezentat un bilanţ al activităţii desfăurate aici. „În 10 septembrie 2016, pentru prima dată în Vestul Transilvaniei s-a înaugurat un aquapark”, a menţionat Andrica, adăugând că acest prim an în care ADP a administrat Aquapark-ul Nymphaea au fost „şi bune şi rele”, având în vedere că au fost începători în acest domeniu. „Am trecut prin toate cele patru anotimpuri şi ne-am făcut o idee despre ce trebuie să facem, ce trebuie să îmbunătăţim”, susţine Liviu Andrica. Potrivit directorului ADP, în primul an de activitate, complexul acvatic a avut 301.100 de vizitatori, nu doar din Bihor, ci şi din judeţele limitrofe. De fapt, ponderea cea mai mare a vizitatorilor a fost din județul Cluj, urmând județele Arad, Timișoara, Satu Mare, Maramureș. „Pentru a veni în întâmpinarea vizitatorilor și pentru a le oferi condiții tot mai bune, în decursul acestui an, ADP a făcut investiții în dotări, valoarea acestora ajungând la 128.000 euro”, se menţionează în bilanţul prezentat ieri. Investiţiile au constat în: două grătare din inox, un robot subacvatic, un tractor pentru tuns gazon, o mașină de frecat/aspirat, un defibrilator semi-automat, un autoturism de transportat persoane cu o capacitate de 8+1 locuri. „Profitul realizat de aquapark, în primul an de la deschidere, este de 660.000 euro. Putem spune că e un an reuşit. Nu am avut niciun eveniment deosebit - accidente, intervenţii multe etc.”, a menţionat Liviu Andrica. Tot el a precizat că ADP a înființat pentru aquapark 129 locuri de muncă, dintre acestea 93 fiind ocupate. Pentru viitor, mai trebuie rezolvată problema fluidizării accesului în aquapark, susţine şeful ADP Oradea. „În acest an, am creat serviciul de achiziţie anticipată a biletelor. Astfel, există două variante de achiziționare anticipată: de la casieriile aquaparkului sau de pe site-ul www.aquapark-nymphaea.ro, ambele variante putând fi utilizate cel târziu cu o zi înainte de data dorită până la ora 21.00. Posesorii biletelor anticipate au prioritate la intrare”, a declarat Liviu Andrica, adăugând că serviciul de achiziţii online a avut succes, fiind zile în care sunt peste 700 de solicitanţi. „Avem în achiziţie încă două puncte de încărcare a brăţărilor”, susţine directorul ADP Oradea, alte propuneri pentru perioada următoare fiind introducerea unui program de gimnastică sau dans în bazinul cu valuri, dar şi suplimentarea numărului de umbrele şi a dulapurilor de la intrare. „ADP a primit un target de la Primărie - să nu mai primim niciun leu subvenţie. Azi, ADP este pe profit”, a menţionat, în încheiere, Liviu Andrica.

Reamintim că sunt trei tipuri de bilete de intrare în aquapark: bilete de o zi - 50 lei pentru adulți, 40 lei pentru elevi și pensionari, 25lei pentru copii peste 3 ani până la 14 ani; bilete de 3 ore - 25 lei pentru adulți, 20 lei pentru elevi și pensionari, 12 lei pentru copii peste 3 ani până la 14 ani; bilete de la ora 17.00 până la 22.00 - 30 lei pentru adulți, 25 lei pentru elevi și pensionari, 15 lei pentru copii peste 3 ani până la 14 ani. De asemenea, se pot achiziționa abonamente de 10 intrări, care sunt valabile două luni. În zilele de sâmbătă, duminică, sărbători legale și mici vacanțe, nu se eliberează bilete de 3 ore. În cazul cumpărării unui bilet de 3 ore, în timpul săptămânii, după expirarea timpului, fiecare minut în plus costă 20 bani/minut, care se înregistrează pe brățara tip ceas, iar costurile extra acumulate se vor achita la casierii la plecare.