Truck show-ul tehnologic Huawei a ajuns la Oradea, cu o expoziţie a aplicaţiilor 5G şi a celor mai noi device-uri.

În urmă cu 20 de ani, Huawei a înfiinţat, în Suedia, primul său centru de cercetare şi dezvoltare. Ulterior, s-a extins, şi are acum 23 de centre de acest tip şi peste 13.300 de angajaţi doar în Europa.

„Inovația ne-a adus în poziția de lider al tehnologiei 5G. Această tehnologie are o viteză de dezvoltare care depășește imaginația, operatorii globali de top punând în aplicare implementarea comercială a rețelelor 5G mai rapid ca niciodată”, transmit reprezentanții companiei.

Huawei Roadshow 2020 este o expoziție europeană a celor mai noi tehnologii dezvoltate de Huawei, care, în perioada 29-30 septembrie, între orele 9.00-17.00, se află în Oradea, pe platoul din Centrul Civic.

Anul acesta, tema expoziției este 5G - Bring New Value, în cadrul căreia sunt prezentate soluțiile și produsele de top ale Huawei, despre cele mai bune practici de afaceri în domeniul 5G, dar și cele mai recente smartphone-uri, tablete și dispozitive VR ale companiei.

Evenimentul de la Oradea cuprinde: un tur virtual al 5G truck cu ochelarii AR; 8K Video streaming în timp real cu ajutorul 5G; 5G Sense Glove, o experienţă VR cu mănuşi VR prin care se poate controla fiecare deget, util pentru medicina la distanţă, traininguri VR etc.; 5G end devices pentru consumatori; Fotbal de Masă - cu ajutorul 5G şi Cloud VR; Ascbot AI Robot Car - echipată cu Atlas 200 DK, mașina robot AscbotAI ce poate implementa funcții precum conducerea autonomă pe bază de linie, evitarea autonomă a obstacolelor și urmărirea obiectelor; echipamente 5G, soluție pentru educația la distanță.

Pe piața românească, Huawei și-a început activitatea în 2003, înregistrând creșteri în fiecare an și reușind astfel să creeze peste 2.200 de locuri de muncă direct și alte 4.000 de locuri de muncă în rețeaua de parteneri. În 2018, potrivit unui studiu realizat de Oxford Economics pentru Huawei, contribuția companiei la PIB-ul României a fost de 219 milioane euro, dublu față de 2014. Valoarea taxelor și impozitelor plătite către stat s-a ridicat la 83 milioane euro în 2018, în lanțul de valoare, în creștere cu 50% față de 2014, în termeni reali. În timp, compania a creat un ecosistem de specialiști, ajutând ingineri și alți specialiști în tehnologie să beneficieze de o dezvoltare profesională continuă.