Vicepreședintele Consiliului Județean Bihor, Călin Gal, a semnat miercuri, 18 septembrie, primele contracte-cadru pentru produsele de birotică, cu reprezentanții firmelor care au câștigat licitația, după evaluarea celor 5 oferte depuse.

„Licitația a fost împărțită în două loturi, având ca obiect achiziționarea a 72 de tipuri de produse de birotică și papetărie, de la hârtie de imprimantă, dosare și mape pentru documente, până la instrumente de scris, accesorii de birou și organizatoare. Contractul pentru produsele de birotică a fost atribuit firmei Lecom Birotica Ardeal, cu o valoare de 3.071.560,69 lei, fără TVA, iar cel pentru produsele de papetărie a fost semnat cu Austral Trade, în valoare de 2.571.316,07 lei, fără TVA”, menţionează CJ Bihor.

Pentru aceste produse, durata contractelor-cadru este de 36 de luni, timp în care furnizorii vor livra produsele necesare în funcție de solicitările beneficiarului. Sumele prevăzute în contracte reprezintă plafonul financiar pentru întreaga perioadă de 36 de luni, acoperind toate livrările ce vor avea loc în acest interval.

CJ Bihor a precizat că, în prezent, este în desfășurare o procedură similară pentru achiziționarea produselor de curățenie, pentru care au fost depuse 8 oferte. Şi în acest caz urmează semnarea contractelor-cadru.

Consiliul Județean Bihor achiziționează produsele consumabile necesare pentru activitatea aparatului propriu și a instituțiilor subordonate, la comun, prin Unitatea Centralizată de Achiziții (UCA). Această măsură contribuie la reducerea cheltuielilor de funcționare.

UCA a fost înființată printr-o colaborare dintre Consiliul Județean Bihor și Agenția Națională pentru Achiziții Publice, cu scopul de a derula proceduri de licitații pentru autoritatea județeană și instituțiile subordonate acesteia. Compartimentul UCA funcționează în cadrul Consiliului Județean Bihor din 27 iulie 2023 și are un angajat.