Lucrările la podul peste râul Crișul Repede din localitatea Bulz, începute pe 11 ianuarie anul acesta, au ajuns la un stadiu fizic de 20%.

În prezent se lucrează la finalizarea structurii care va susține podul, pe cele două maluri ale râului. Noul pod are o lungime totală de 52,40 m, va avea două benzi de circulație cu o lățime totală de 6 m și două trotuare de 1,25 m. Podul este alcătuit din două deschideri de 24 m + 24 m. Fundațiile malurilor (culeile) sunt fundate pe coloane forate, armate. La fiecare culee s-au prevăzut câte 6 coloane de 6 m adâncime, cu diametrul de 1,18 m. S-a proiectat un singur picior de pod, fundat pe coloane forate armate. Tablierul (sistemul de rezistență) podului pe fiecare deschidere este alcătuit dintr-un pachet de 7 grinzi prefabricate de tip T, cu lungimea de 24 m. Protecția malurilor este realizată din ziduri de piatră din gabioane.

Amenajarea intersecției dintre drumurile județene DJ 108I și DJ 108K va presupune construcția unei benzi suplimentare de viraj la stânga dinspre Remeți spre Bratca, peste pod. Aceasta se va realiza prin lărgirea carosabilului la trei benzi de circulație.

În prezent, pe Drumul Județean 108I Bratca - Bulz, intersecție cu DJ 108K Bulz - Remeți, există un pod peste râul Crișul Repede cu o lungime de 74 de metri, construit în anul 1996. Podul existent are o singură bandă de circulație, de 3,75 m lățime, fiind într-o stare avansată de degradare.

Firma care execută lucrările la noul pod este SC Dacia Faber SRL din Cluj Napoca. Valorea contractului de proiectare și execuție este de 5,086,420.36 Lei, cu TVA inclus, iar termenul de execuție este 24 de luni de la primirea ordinului de începere a lucrărilor.