Iată care este versiunea oficialilor şi a mass-mediei: în dimineaţa zilei de 11 septembrie 2001, 19 fundamentalişti musulmani au deturnat 4 avioane de pasageri. Folosindu-se de cuttere (cuţite pentru tăiat hârtie) i-au ucis pe cei 8 piloţi şi i-au terorizat pe cei 266 de pasageri şi pe însoţitorii de bord. Zborurile cu numerele 11 şi 175, din Boston, au fost redirecţionate spre New York, unde aeronavele au fost dirijate astfel încât să intre în coliziune cu Turnurile Gemene(TG). Acestea au luat foc, incendiul producând topirea armăturilor metalice ale structurilor de rezistenţă ambele turnuri s-au prăbuşit. Zborul 93, din Newark, şi-a menţinut cursul către Ohio după care s-a întors către Washington D.C. Câţiva pasageri au încercat să-i anihileze pe terorirşti. Lupta din avion a dus la prăbuşirea lui în centrul Pennsylvaniei. Zborul numărul 77, decolat de la Washington, a survolat partea de vest a Virginiei, a ajuns deasupra oraşului Ohio, de unde s-a întors la Washington D.C. şi a lovit clădirea Pentagonului. Se le luăm pe rând...


Versiunea oficială a fost că aparatura antiaeriană de pe teritoriul SUA nu a funcţionat în dimineaţa zilei de 9/11. Fals! În dimineaţa zilei respective, NORAD (North American Aerospace Defence) şi NRO (National Recognaissance Office) executau o simulare a unui accident în care un avion suferea defecţiuni mecanice şi lovea unul din cele patru turnuri ale sediului central al NRO din Chantilly (Virginia) ! Simularea includea inclusiv blocarea lifturilor turnului pentru a-i obliga pe cei prinşi înăuntru să găsească alte căi de evacuare.
Interesantă simulare: şi cei de la etajele superioare ale TG de la locul impactului avioanelor-torpile „trebuiau să găsească alte căi de ieşire". Când au văzut că nimeni nu le vine în ajutor (în zbor, era doar...elicopterul de la CNN!) au ales calea sinuciderii: dacât să ardă de vii mai bine zdrobiţi de caldarâm.
Pentru ca simularea NORAD/NRO să fi putut avea loc, sistemele de apărare antiaeriană de la sediul central al celor două sisteme trebuiau să fie temporar dezactivate. Ceea ce s-a şi întâmplat. M-a nedumerit un lucru. NRO este un serviciu de informaţii esenţial pentru apărarea aeriană a SUA, controlând o mare parte a sateliţilor militari americani. Cum de preşedintele şi Pentagonul au permis ca aceste două sisteme să fie dezactivate chiar şi pentru o oră? Timp în care a domnit un adevărat haos în sânul apărării antiaeriene a coastei de Est. În aceeaşi zi, la aceeaşi oră, guvernul mai avea cel puţin patru manevre aeriene, care deplasau avioane în direcţia Polului Nord sau care trebuiau să servească la capturarea, sub formă de exerciţiu, a până la 20 de avioane deturnate. Din această cauză manevrele au fost introduse artificial în calculatoare şi ecranele controlorilor de la sol ai Agenţiei Federale de Aviaţie (FAA). Controlorii nu mai ştiau ce era considerat manevră şi ce era exerciţiu.
Cel puţin 8 terorişti dintre cei 19 trebuiau să piloteze avioane comerciale de tip Boeing 757 sau Boeing 767, aparate mari şi complexe. Doar Mohammed Atta şi fraţii Al-Shehbi Hami Hamjour aveau brevete de pilot. Dar pentru avioane uşoare, iar instructorii nu-i considerau capabili pentru a pilota avioane de pasageri. Piloţii experimentaţi cu care s-a stat de vorbă au declarat la unison că numai piloţii de elită puteau efectua manevrele la care au fost supuse avioanele deturnate.
Din cei 8 piloţi ai celor 4 avioane deturnate, 6 aveau experienţă militară şi erau caracterizaţi ca „oameni care-şi pot purta de grijă". Era posibil ca toţi 8 să fi fost copleşiţi de terorişti, care i-au ucis sau imobilizat doar cu cuttere? Mai mult, este posibil ca nici unul dintre ei să nu apese pe butonul de trimitere a alertei către FAA?
Da, este posibil dar extrem de improbabil. Specialiştii au avansat o ipoteză tulburătoare. Piloţii au pierdut controlul avioanelor sub acţiunea unei comenzi de la distanţă. Este o tehnică perfect funcţională şi implementată în SUA pentru pilotajul avioanelor civile deturnate de terorişti. Controlul avionului poate fi reluat de la sol sau din spaţiul aerian. Deconectarea transponderului, care permite identificarea automată a celor 4 avioane, susţine această teorie. Timpul scurs până avioanele au fost orientate spre ţinte a permis ştergerea automată a tuturor înregistrărilor vocilor şi comenzilor de până atunci. Aceasta ar fi împiedicat reconstituirea evenimentelor din cabine în cazul în care cutiile negre ar fi fost găsite.
Dirijarea avioanelor spre ţintă s-a făcut cu ajutorul unei tehnologii secrete a armatei americane: Homo Run, care funcţionează la un sistem de pilotaj complet integrat (automatizat) la care se fixează din timp „back doors" (intrări secrete în sistemul automatizat de pilotaj al navei).
Turnul de Nord a fost lovit la 8.45 a.m., iar impactul a fost direct, aşa că este logic ca în incendiul creat în urma exploziei să fi ars cea mai mare parte din kerosen - „mingea de foc".
La 9.03 a.m. a fost lovit şi Turnul de Sud, într-un anumit unghi şi a avut loc tot o „minge de foc".
Contrar oricărei logici, Turnul de Sud s-a tasat primul, la ora 9.50 a.m., la 47 de minute după impactul avionului. Turnul de Nord s-a tasat la 10.29, la o oră şi 44 de minute după impact. Dacă incendiul ar fi fost cauza prăbuşirii lor, era logic ca cel de Nord să se fi prăbuşit primul.
Prin arderea kerosenului se degajă o temperatură de maxim 980 grade C. Oţelul începe că se topească la o temperatură de 1.450 grade C. Structura de oţel a turnurilor face imposibilă topirea lor de către kerosen. Studiul atent şi profesionist al unor înregistrări video scoate în evidenţă două lucruri: pe o fotografie se poate vedea foarte clar o bombă cu napalm de tipul MK-77 ataşată pe partea dreaptă a fuselajului avionului, strălucind în soare. Pe o altă fotografie se poate vedea clar începutul exploziei direcţionale a bombei cu napalm înainte ca avionul să intre în Turn.
Realizatorii documentarului „9/11 in Plane Site", care a făcut înconjurul lumii, avansează ideea că Turnul Sudic a fost lovit de un avion militar. „Nu e un avion comercial! Nu e un avion comercial american!", striga din răsputeri un martor ocular în timp ce filma scena (i s-a confiscat filmul!). „Avionul nu avea geamuri pentru pasageri", a declarat Marc Bernback, reporter Fox News, aflat într-un elicopter în momentul în care a fost lovit Turnul Sudic. El a a mai povestit că avionul avea în faţă un semn circular, alb cu albastru. „Avionul acesta nu seamănă cu unul de pe aici", a transmis el în direct postului.
Raportul seismologic al Grupului Seismologic al Universităţii Columbia: semnăturile specifice înregistrate la dărâmarea WTC 1 şi 2 indică o serie de bombe detonate consecutiv. Nenumăraţi martori şi înregistrări video dovedesc că aceste explozii controlate au dus la implozia Turnurilor. Sute de martori au declarat că au auzit explozii puternice înainte ca Turnurile să se prăbuşească.

Foarte curios: prin tasarea celor două Turnuri nu a fost atinsă nici o clădire din preajmă, totul a implodat într-un nor de praf şi cenuşă. Cu toţii am putut remarca acest lucru. Specialiştii s-au întrebat cum de a fost pulverizat totul, chiar şi grinzile de oţel? Se pare că a fost utilizat „black technology" (tehnologie secretă), pe care nici o organizaţie teroristă nu o posedă. Se pare că un laser cu înaltă putere de dezintegrare a fost focalizat pe TG, pulverizând totul până la cenuşă şi praf şi lăsând un miros specific care a persistat în Manhattan câteva săptămâni. Scheletul Turnurilor s-a încăpăţânat să reziste la incendiul provocat de kerosen şi napalm, dar şi la exploziile încărcăturilor plasate din timp. Nu a rezistat, însă, la puternica rază laser...