În momentul în care o societate are deschis un punct de lucru (sediu secundar), aceasta trebuie să înregistreze la unitatea fiscală în raza căruia se află aceste sedii secundare.

Astfel, dacă societatea deţine la aceste sedii secundare mai puţin de 5 angajati se vor depune: declaratie de înregistrare/declaraţie de menţiuni pentru sedii secundare - Formular 061; copia certificatului de înregistrare fiscală a persoanei juridice de care aparţine sediul secundar sau filiala; actul de înregistrare a menţiunii privind înfiinţarea sediului secundar pentru persoanele juridice fără scop patrimonial (încheierea instanţei prin care s-a dispus înscrierea modificării în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor); dovada de spaţiu pentru sediul secundar declarat; declaraţie pe proprie răspundere că nu are 5 salariaţi. Dacă societatea deţine la aceste sedii secundare mai mult de 5 angajaţi se vor depune: declaraţie de înregistrare/declaraţie de menţiuni pentru sedii secundare – Formular 060; copia certificatului de înregistrare fiscală a persoanei juridice de care aparţine sediul secundar sau filiala; actul de înregistrare a menţiunii privind înfiinţarea sediului secundar pentru persoanele juridice fără scop patrimonial (încheierea instanţei prin care s-a dispus înscrierea modificării în Registrul asociaţiilor şi fundatiilor); dovada de spaţiu pentru sediul secundar declarat; declaraţie pe proprie răspundere că are 5 salariaţi începând cu data de…… Societatea care deţine mai mult de 5 angajaţi la sediile secundare va depune Formularul 060 iar în câteva zile lucrătoare vor primi un cod fiscal special. Codul fiscal special se va folosi doar pentru declararea impozitului pe salarii, din Formularul 112, pentru acei angajaţi care îşi vor desfăşura activitatea la aceste sedii secundare. În funcţie de acest cod fiscal trezoreriile vor  vira automat acei bani la primăriile pe a căror rază sunt înfiinţate respectivele sedii secundare.  La secţiunea “F.1. Sediul principal” se va trece valoarea impozitului cumulată de la angajaţii care îşi desfăşoară activitatea la sediul social. La secţiunea “F.2. Sedii secundare” se va trece valoarea impozitului cumulată de la angajaţii care îşi desfăşoară activitatea la sediul secundar. Atenţie! Sumele aferente impozitului pe salarii se vor plăti separat, menţionându-se valoarea aferentă fiecarui cod fiscal.