Din 16 august, cererile pentru ajutoarele de minimis se înregistrează online
Potrivit unui Comunicat al Ministerului Finanţelor Publice (MFP), cererile de acord pentru finanţare pe schema de ajutor de minimis vor fi înregistrate online, în perioada 16 august - 31 octombrie 2013, de luni până vineri, între orele 08.30 - 17.00, în limita bugetului anual alocat schemei.
Ministerul Finanţelor Publice a anunţat data de deschidere a primei sesiuni de depunere a Cererilor de Acord pentru finanţare în baza H.G. nr. 274/2013 privind instituirea unei scheme de ajutor de minimis pentru sprijinirea investiţiilor realizate de întreprinderile mici şi mijlocii. Astfel, prima sesiune de depunere se va derula în perioada 16.08.2013 - 31.10.2013, în limita bugetului anual alocat schemei. Ajutoarele de minimis se acorda sub forma de sume nerambursabile IMM-urilor, în procent de 100% din valoarea totală a cheltuielilor eligibile aprobate spre finanţare, în limita valorii maxime de 200.000 euro, echivalent în lei, respectiv 100.000 euro - în cazul întreprinderilor care desfăşoară activitate în domeniul transportului rutier, pe o perioada de 3 ani fiscali consecutivi. Bugetul maxim al schemei de ajutor de minimis este de 400 milioane de lei. De altfel, MFP a publicat pe site procedura de înregistrare online a cererilor de acord pentru finanţare pe schema de ajutor de minimis. După epuizarea bugetului anual alocat schemei, sistemul informatic va respinge cererile de înregistrare online. După completarea cererii şi parcurgerea timpului necesar pentru procesarea/verificarea informaţiilor, până la sfârşitul zilei, sistemul va pune la dispoziţie o recipisă de înregistrare a cererii care va conţine toate datele transmise de întreprindere - ziua, ora, minutul şi secunda la care a fost înregistrată online cererea de acord pentru finanţare, precum şi informaţii privind perioada în care se poate depune/transmite la Registratura Generală a Ministerului Finanţelor Publice cererea de acord pentru finanţare însoţită de documentele justificative. În urma validării înregistrării on-line a cererilor de acord pentru finanţare, firmele trebuie să le depună, însoţite de documentele justificative, sau să le transmită prin poştă sau alte servicii de curierat la Registratura Generală a Ministerului Finanţelor Publice. Ministerul va publica zilnic, la ora 10.30, pe pagina web, lista cererilor de acord pentru finanţare înregistrate on-line până la sfârşitul zilei anterioare. Reamintim că informaţii referitoare la schema de ajutor de minimis instituită prin H.G. nr.274/2013 se pot obţine în urma transmiterii unei solicitări scrise pe adresa de e-mail: publicinfo@mfinante.ro.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.