Noi reguli privind obligaţiile bugetare
În atenţia angajatorilor care au sucursale şi/ sau puncte de lucru în diferite judeţe
În conformitate cu prevederile art. 3 alin. (3) din Ordinul nr. 1644/2003 al ministrului Finanţelor Publice pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor secţiunii a 5-a din cap. I din O.G. nr. 86/2003, privind reglementarea unor măsuri în materie financiar-fiscală, referitoare la activităţile de declarare şi colectare a creanţelor bugetare reprezentând contribuţii sociale.
În cazul în care plătitorii de contribuţii sociale, persoane juridice, au sucursale şi/ sau puncte de lucru în alte judeţe, trebuie să declare obligaţiile bugetare reprezentând contribuţii sociale, cumulat, atât pentru activitatea proprie, cât şi pentru activitatea sucursalelor şi/ sau punctelor de lucru, după caz, la organul fiscal la care persoana juridică este luată în evidenţă ca plătitor de impozite şi taxe.
Astfel, toţi angajatorii, începând cu anul 2004, vor depune declaraţia privind evidenţa nominală a angajaţilor şi a obligaţiilor de plată către bugetul asigurărilor sociale de stat atât pentru activitatea proprie, cât şi pentru activitatea sucursalelor şi/ sau punctelor de lucru, la casa teritorială de pensii în raza căreia se află sediul persoanei juridice.
Pentru alte informaţii, ne puteţi contacta la telefon: 43-07-28, 47-22-37/ int. 120, sau la sediul instituţiei, cam. 43.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.