Obţinerea certificatului pentru sediul social al firmei
Cererea se depune de către titularul dreptului de folosinţă al spaţiului cu destinaţie de sediu social şi va fi însoţită de documentele prevăzute de lege.
Înregistrarea la Fisc a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social se dovedeşte cu "Adeverinţa privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social". Pentru înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă şi obţinerea certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social, se depune la unitatea fiscală competentă "Cererea de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social", direct la registratură sau prin poştă, cu confirmare de primire. Cererea prevăzută mai sus se depune de către titularul dreptului de folosinţă al spaţiului cu destinaţie de sediu social, şi va fi însoţită de următoarele documente: actele doveditoare a dreptului de folosinţă, cum ar fi titlu de proprietate, contract de vânzare-cumpărare, contract de închiriere, contract de comodat, sau alte acte care atestă dreptul de folosinţă; actul de identitate al solicitantului şi/sau împuternicirea, după caz; actul care atestă numirea reprezentantului legal al persoanelor juridice. Important! Dacă cererea se depune la registratura unităţii fiscale - actele doveditoare ale dreptului de folosinţă se vor prezenta în original şi copie, iar dacă cererea se depune prin poştă - aceasta trebuie însoţită de actele doveditoare a dreptului de folosinţă, în copie legalizată. Termenul de soluţionare este de 5 zile lucrătoare de la data înregistrării la unitatea fiscală competentă a cererii însoţită de documentaţia completă.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.