Vacanţă cu cursuri suplimentare - Pregătire pentru profesorii de matematică
Pe 21 august s-a încheiat sesiunea a III-a de formare a cadrelor didactice din aria curriculară "Matematică şi ştiinţe" din cadrul proiectului: "Formarea profesorilor de matematică şi ştiinţe în societatea cunoaşterii", sesiune în cadrul căreia profesorii de matematică au fost învăţaţi, printre altele, cum să implementeze un curriculum integrat la decizia şcolii.
Inspectoratul Şcolar Judeţean Bihor, în calitate de beneficiar al Proiectului "Formarea profesorilor de matematică şi ştiinţe în societatea cunoaşterii", finanţat prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane şi derulat în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti, SIVECO România şi TEHNE România, anunţă încheierea cu succes a seriei a III-a de formare a cadrelor didactice din aria curriculară "Matematică şi Ştiinţe", derulată în cadrul Activităţii A.4. - Formarea şi certificarea cadrelor didactice. Obiectivul general al proiectului este formarea şi dezvoltarea competenţelor cadrelor didactice din aria curriculară "Matematică şi Ştiinţe" de a elabora şi implementa un curriculum integrat la decizia şcolii, acreditat, şi dezvoltarea profesională continuă a acestora pe componenta instruirii diferenţiate a elevilor. Pe parcursul celor trei sesiuni, derulate în centre de formare din Bihor, Bistriţa-Năsăud, Cluj, Maramureş, Sălaj, Satu Mare, Ilfov şi Bucureşti, au fost formate 4.200 de cadre didactice pe modulul "Abilitarea pe curriculum la decizia şcolii, la nivel interdisciplinar" şi 410 cadre didactice pe modulele "Abilitarea pe curriculum la decizia şcolii, la nivel interdisciplinar" şi "Dezvoltare profesională continuă pe componenta instruirii diferenţiate a elevilor". Până la finalul proiectului, sunt prevăzute să parcurgă două programe de formare acreditate, cinci mii de cadre didactice din cele opt judeţe.
Comentarii
Nu există nici un comentariu.