Modelul italian Isabella Rossellini va redeveni, la 63 de ani, imaginea casei de parfumuri şi cosmetice franţuzeşti de lux Lancôme, la peste 30 de ani după ce a mai reprezentat compania, într-o campanie pentru a sprijini frumuseţea fără limite de vârstă, potrivit revistei Vogue.

Luni dimineaţă, Lancôme a făcut anunţul care a luat prin surprindere lumea modei - anume faptul că Isabella Rossellini va redeveni imaginea casei de parfumuri şi cosmetice franţuzeşti, la o distanţă de peste 30 de ani de când a făcut acest lucru pentru prima oară. La acea dată, actriţa avea în jur de 34 de ani şi apăruse deja în celebrul film al regizorului american David Lynch "Blue Velvet"/"Catifeaua albastră", reprezentând un nou tip de feminitate feroce, care a devenit tot mai pregnantă odată cu trecerea timpului. Reasocierea sa cu compania franceză, la cei 63 de ani din prezent, promite a oferi o definiţie extinsă a ideii de frumuseţe - una care nu este limitată de vârstă. Isabella Rossellini a fost o rebelă de-a lungul carierei sale. Ca tânără actriţă şi model, fiica regizorului italian Roberto Rossellini şi a divei marelui ecran, actriţa suedeză Ingrid Bergman, Isabella Rossellini a pornit cu determinarea de a se face remarcată în industria de profil datorită spiritului său îndrăzneţ, care a propulsat-o să interpreteze diverse roluri. Fie că s-a implicat de-a lungul timpului în diferite campanii pentru conservarea speciilor, aceasta s-a remarcat şi în fotografiile îndrăzneţe din albumul Madonnei "Sex book" pe când avea 40 de ani, până la rolul recent din filmul "Joy" în regia lui David O. Russell. Colaborarea sa din prezent cu Lancôme face parte dintr-un val de campanii - scriitoarea Joan Didion pentru Céline, cântăreaţa Joni Mitchell pentru Saint Laurent - toate fiind femei celebre care resping ideea că doar tinereţea înseamnă frumuseţe. Mesajul este unul puternic, de care Isabella Rossellini a fost deplin conştientă de-a lungul timpului. "Dacă ne uităm la marile companii de produse de frumuseţe, ai crede că machiajul se adresează doar femeilor frumoase care au 20 şi ceva de ani, dar femeilor mai în vârstă le place să vadă femei mai în vârstă în reclame, la fel şi celor tinere pentru că aşa se obişnuiesc cu ele şi nu le va mai fi frică de faptul că îmbătrânesc", a declarat Isabella Rossellini.